Rogern Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Denne er det verdt å bruke noen timer på ja. Denne det er fabrikksny topp på?
Lamek Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Blir en tur til Hemne en kveld denne uken.. Skal levere noen deler til en Raymond Lund:)
helland Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Denne det er fabrikksny topp på ja det er en kompis, du får sende på ei melding når du skal hit da! sender deg nummer via PM
helland Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Oki... Får lime de da, går finfint det... får gjøre det skal forhåpentligvis aldri taes av igjen uansett
Akmadden Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Oki... Får lime de da, går finfint det... får gjøre det skal forhåpentligvis aldri taes av igjen uansett Var det hull på den skjermen som manglet bredder? For vis det blir så ''vi'' limer , kan vi jo sveise igjen de hullene som er der fra før
Pedi Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Hvis det ikke er rust i de hullene, så er det vel gjerne bedre å lime "igjen" de hullene heller. Så slipper dere ringvirkningene etter sveisejobben... Og hvis dere skal lime, så ville jeg ha slipt bort de resterende boltene i hjulbuelistene. Så er dere kvitt rustne bolter i lim/fugemassen...
helland Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Hvis det ikke er rust i de hullene, så er det vel gjerne bedre å lime "igjen" de hullene heller. Så slipper dere ringvirkningene etter sveisejobben...Og hvis dere skal lime, så ville jeg ha slipt bort de resterende boltene i hjulbuelistene. Så er dere kvitt rustne bolter i lim/fugemassen... tenkte på det samme Pedi foran blir det vel nye skjermer, så vil tro jeg kun limer der... bak, så vet jeg ikke før jeg har tatt av de bredderne soim står på, vet ikke hvordan det ser ut under der
vegardk Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Stå på Stig Du er ikke den eneste som finner rust på e28`en din :S
helland Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 fikk tatt ut varmeapparatregisteret og gulvteppet, det var sikkert nesten 100kilo søkk vått!! bilder kommer vel hadde også besøk av e28 M5 i verkstedet i dag Lamek tok turen ifra trondheim, moro å slå av en prat
Akmadden Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Gikk vell med til snakking den verktsted økta! men morro var det da Arti å se menneskene bak nicket her på bimmers
helland Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 en liten update, elendige bilder, som vanlig men men.. demontert venstre framskjerm... av med lykter, grill, panser av med fanger tårn på venstre side.... litt å sveise .. fjærbein på førerside se hva jeg fant
helland Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 tykk plate anbefaler dere til rustsveising?
helland Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 får prøve å få bestilt i løpet av uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå