helland Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Har egentlig ikke NOE lyst til å selge denne.. Men sliter med å få tid til å jobbe med den, trenger også plassen den tar opp... Så da VURDERES denne solgt... bud OVER 40000,- -Fabrikkny komplett topp, kanskje gått 5-10000km nå ? -Komplett m-tech styling med alle lokka tror jeg -Ny original clutch -grenrør (mangler resten av eksos) -4stk el ruter -el takluke -følger med fjørbein -har ikke interiør til bilen (fram og bakstoler) rust i høyre dempertårn, torpedo, og ellers litt rundt jekkfester, frontrute o.l. original M535i, ny i norge i 1986... IKKE interessert i å selge deler av den, eller ta noe i innbytte! Må ikke selge, så får jeg ikke det jeg vil ha, blir den stående, men synd at den skal stå å råtne også... må hentes på henger, hvis seriøs interesse, send PM!
Pedi Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Ånei... Selge??? Hva er det nå du trenger plassen til da? Må jo ikke gi opp E28en..
helland Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Ånei... Selge??? Hva er det nå du trenger plassen til da? Må jo ikke gi opp E28en.. har jo m5n også, den trenger litt pleie, får ikke tid til å gjøre denne ferdig.. men den er ikke solgt enda... Står også Vurderes Solgt!! seriøse bud over 40k
Mjørgen Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Synn og si d men er veldig dumt du har begynt og plukke istykker bilen og så selge den.. hadde vert lettere og solgt den vis den var komplett:) Håper den kommer sammen igjen og får ett nytt liv! d fortjener den
helland Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Synn og si d men er veldig dumt du har begynt og plukke istykker bilen og så selge den.. hadde vert lettere og solgt den vis den var komplett:) Håper den kommer sammen igjen og får ett nytt liv! d fortjener den Ja det håper jeg også, bilen er ikke solgt enda... som skrevet, så vurderer jeg å selge.. synes det er så dumt at den skal stå å forfalle
Simon-82 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Får prøve å få svar på denne siden da Jeg lurer på reg.nummeret på denne bilen? Jeg hadde en slik bil som jeg solgte for 8 år siden. Det var før den ble ombygget med turbo. Men har hørt rykter om at den var bygget om med turbo, derfor lurer jeg på reg.nummeret på denne bilen. Hadde vært artig og kjøpt en slik bil igjen og pusset opp. Den gang var den hel og pen, så ser den har hatt ett hardt liv etter jeg hadde den Om det da er denne bilen
helland Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Får prøve å få svar på denne siden da Jeg lurer på reg.nummeret på denne bilen? Jeg hadde en slik bil som jeg solgte for 8 år siden. Det var før den ble ombygget med turbo. Men har hørt rykter om at den var bygget om med turbo, derfor lurer jeg på reg.nummeret på denne bilen. Hadde vært artig og kjøpt en slik bil igjen og pusset opp. Den gang var den hel og pen, så ser den har hatt ett hardt liv etter jeg hadde den Om det da er denne bilen blir nok ikke solgt... ND registrert
Simon-82 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Får prøve å få svar på denne siden da Jeg lurer på reg.nummeret på denne bilen? Jeg hadde en slik bil som jeg solgte for 8 år siden. Det var før den ble ombygget med turbo. Men har hørt rykter om at den var bygget om med turbo, derfor lurer jeg på reg.nummeret på denne bilen. Hadde vært artig og kjøpt en slik bil igjen og pusset opp. Den gang var den hel og pen, så ser den har hatt ett hardt liv etter jeg hadde den Om det da er denne bilen blir nok ikke solgt... ND registrert ND registrert Da er det den bilen jeg hadde!!!! Om du skal selge så si ifra
helland Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 blir ikke solgt foreløpig, kvitter meg med 2 andre biler isteden...
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 abonerer her jeg siden bilen ikke skal selges likevell ta med skikkelig kamera neste gang du skrur.. bilder er det viktigste i en prosjekt-tråd
helland Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 skal få til det i løpet av uka, må bare bli ferdig med den jævla e30n
helland Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Redd for at det kommer en oppdatering her nå folkens, kan være litt overaskende.. SÅ.... hold dere fast!! 07:00 Mandagsmorgen var undertegnede ferdig med 12t nattskifthelg, og klar for friperiode ! Sliten og trøtt, rett hjem og sove ! I mine dype drømmer om gamle e24,og e28 ble jeg vekt av telefonen.. Hvem faan er det som ringer nå?? JODA!! Det var en kjent herremann.... Ikke akkurat våken, og ikke akkurat interessert i å prate med noen etter x antall timer søvn for lite ! Sur og mårragrettn la jeg på, og sovna igjen! I mellomtiden hadde tydeligvis den kjente herremannen tilkalt hjelp... Jeg våkna av telefonen nok en gang... Denne gangen var det alvor.... Nå er det på tide du får gjort noe med denne E28`n som har stått delvis i molekyler alt for lenge !! Jeg ble litt redd ! Skjønte at nå var det alvor!! Såååå... Jeg ringte til ///M_Stian, og ba han komme å hente meg (jeg har faktisk ikke en kjørbar bil for tia ) Par redbull, så var vi på tur i retning verkstedet ! Hva fant vi der ? Under en haug med rot og deler... Opp på bukken for å demontere mellomakselen, gearoverføring, og til slutt slavesylinder! Jeg var fortsatt ikke helt våken, så ble litt skremt av dette synet... fikk somla litt, og skulle se over litt, hadde glemt hvordan det sto til med denne gamle karen! Litt jekkfeste/kanalsveising ja... Fikk omsider henta "Elefanten" Og motor og gear er på tur ut ! God hjelp ifra ///Mordi, og ///M_Stian ! Stroppa fast på palle, og skal settes bort for lagring til bilen er klar sondreh stakk også innom, for å forpeste hele lokalet med spydige ord, og helt forferdelige tarmgasser!! Begynner å bli lite igjen nå... demontering av diverse i motorrommet... alt må ut, for å få tatt all rust, før godbilen skal lakkeres igjen Så nå er det i allefall skjedd noe her Blir nok en god stund før denne er helt ferdig, MÅLET er 2016... Da er den veteran, og det gjenstår nok noen timer med jobbing før det Kommer til å oppdatere når jeg får tid til å gjøre noe, men lover ikke at det blir hver uke.. jeg har nok å henge fingrene i, og i morgen kommer det ett nytt prosjekt inn på tunet, så følg med ! Mvh Stig
helland Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Glemte selfølgelig å si at........ Larsinnj var også innom
Pedi Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Tusen takk... You know I love theese updates....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå