bergkvist Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Valget er mellom gs monza med 235 framme oh 265 bak eller gs hypertrack med 235 framme og bak! Er sølv stv,har justerbart som skal på men vett ikke hvilken felg jeg ska ha??? Hjelp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 BBS LM design (Hypertrack) er ihvertfall mitt førstevalg...kan jo få de med forskjellig bredde foran/bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Ja tror eg går for hypertrack;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Hva slags understell har du/skal du ha? Med 19" holder det vel ikke med standard m-sport f.eks hvis det skal se noenlunde bra ut høydemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 GS Monza er ikke fin i det hele tatt, så av de to hadde jeg valgt Hypertrack, med bredere hjul bak. En annen ting er at jeg ville styrt unna gunmetal-farge på en sølvfarget bil. Passer ikke i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Har supersport justerbart så stiller det i perfekt høyde;-) gunmetal var vell den enestw fargen dei hadde inne nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå