Gå til innhold

Steptronic eller manuell?

Share

Anbefalte innlegg

Prøv begge og finn ut hva du vil ha.

Om du har tenkt å herje med bilen og ødelegge den med spinning og sladding, er det nok billigere å reparere etterpå om du har manuell...

Ellers så kommer det også an på hvor mye du har i lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt manuel i begge mine e39.

Samme om du skal herje eller ikke så er manuelt mye mindre tull med og du ser aldri en manuel bil til salgs med kasse havari i motsetnung til autolat..

man kassene er billige også:) autolat er ji fint om man liker å cruise mye i byer da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er første bilen så hadde jeg helt klart tatt manuel. Så får du herja litt fra deg (les: brekka/clutcha) Så etterhvert kjøpt autolat om du føler for det.

Husker selv første vintern med førerkort og rwd og manuel. Dogg en slapp c180. Men utrolig hva man får til hvis man teller ned til 10 og slipper clutch :D

Som gule menn sier " Driftuu Driftuu Crasshuu Crasshuu" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å finne E39 med manuell, nei. Men det dukker opp iblant, og da gjelder det å hive seg på :) Personlig foretrekker jeg manuell, men automat er sikkert OK for de som kjører mye i kø. Kommer vel litt an på kjørestilen din hva som passer deg best. Min erfaring er at man må ha ganske mye motor i en E39 med automat før man får godfølelsen. En E39 523i med manuell går faktisk ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...