Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
skal dette godkjennes av BT? EU kontoll?

tenker det ja

good luck

Hva er det med negativ attitude? Han får da godkjent større motor i sin bil?

Turbo derimot, det er en annen sak

Skrevet

Det har vel litt med vekt å gjøre dette at folk er så negative..

Få godkjent 6syl maskinist i bil med 4'er org tror jeg blir vanskelig.. Virker heller ikke som at du har skills til å gjøre jobben selv, da blir det fort veldig kostbart.

Bytt bil, blir myyyye billigere enn å modifisere den du har.

Skrevet
er din godkjent?

hadde jeg vært så utrolig hjelpsom av meg hvis ikke ?

sant det.

hadde du noen problemer med å få den godkjent da?

Skrevet

Trenger ikke å være så negativ gutter ;) Du kan få godkjent turbo ja, men er spørs hvor mye du skal hente ut av denne. Du må jo skrive en søknad til biltilsynet om bygging av turbo, å da kan du ikke skrive at du skal sette på større bremser som kanskje stopper bilen i 210km/t, men du må være smart nok til at dem kan " gå med på det ". Du kan kjøpe deg et turbokit som er billig, men da må du ha chip/dyser osv for at du ikke skal ødelegge motoren under trykk, da blir det fort over 10000kr. Jeg bygger motoren ferdig og prøver den før jeg skriver søknaden. Er forskjellige meninger om det men er ikke noe problem å ta av turboen hvis de nekter helt på det. Støtter deg på denne!!

Skrevet
Trenger ikke å være så negativ gutter ;) Du kan få godkjent turbo ja, men er spørs hvor mye du skal hente ut av denne. Du må jo skrive en søknad til biltilsynet om bygging av turbo, å da kan du ikke skrive at du skal sette på større bremser som kanskje stopper bilen i 210km/t, men du må være smart nok til at dem kan " gå med på det ". Du kan kjøpe deg et turbokit som er billig, men da må du ha chip/dyser osv for at du ikke skal ødelegge motoren under trykk, da blir det fort over 10000kr. Jeg bygger motoren ferdig og prøver den før jeg skriver søknaden. Er forskjellige meninger om det men er ikke noe problem å ta av turboen hvis de nekter helt på det. Støtter deg på denne!!

har nesten bestemt meg for å bytte motor isteden, hvis jeg skal gjøre noe med antall hester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...