thomascr Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Ser bra ut dette,ødelagt vag`en eller selge til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ser bra ut dette,ødelagt vag`en eller selge til meg? Den står utforbi den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Igår var det faktisk Helt ok vær her på karmøy, sa da ble det litt Skruing/demontering Fikk justert inn panseret en del, men så det hadde fått seg en knekk helt oppe i hjørnet, så 100% fikk jeg det ikke men. Har demontert og pusst litt / klargjort til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hmm.. Si ifra hvis du vil ha litt av snøen som er hos meg! Skal følge med her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hmm.. Si ifra hvis du vil ha litt av snøen som er hos meg! Skal følge med her jeg. hehe lå å skrua 2 dager i garasjen denne helga, var heldigvis bare -8 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hmm.. Si ifra hvis du vil ha litt av snøen som er hos meg! Skal følge med her jeg. Neitakk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Da har jeg fått litt deler, som Full m-pakke, m baklykter, Gt splittere, nytt panser og diverse småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Fått mye deler, så nå kan det begynne og nerme seg noe ( lakkering f.eks) Har montert mtech bakfanger og baklykter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Bilen har stått mye stille i det siste.. Var hos lakk verkstedet og avtalte tid osv, så skulle jeg ta en burnout, woops bank knakk så da ble bakstilling første prio.. Viste seg en bolt var knekt, ble borret ut, gjenget opp nytt, mens jeg hadde nede diffen tog jeg likegodt og rev ned traværsen, og sveiste inn forsterkninger og monterte powerflex foringer. men her er da noe bilder av hva som er skjedd:) Klar for overhaling av bakstilling Traværs nede Ferdig og kommet hjem for "rust jakt" Gått over bilen og lett etter rust, pusset og grunnet med rustkiller før det vil bli Malt med heftig tectyl. Inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reven Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Blir bra detta thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Blir bra detta thomas Takk for det! Får nå håpe den blir bra til slutt:) Rekner med dette er Revheimen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Då va endå ein bestilling gjort Sjå www.koed.no. Nye dørhåndtak, lagrer, foringar, vindusviskardyser, gruu av klips te øve alt, emblemer, nyrer +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Har vært litt fremgang i det siste faktisk! Har tatt Rust i bakenden på bilen, i bagasjerom, luke, hjulbuer ++ Var ikke så mye rust, men de vanlige plassene og der jeg kunne se LITT anntydning ble selvfølgelig tatt nå i bagasjerom, resultatet ser ikke så bra ut her, men ble ganske bra. Har også vært hos Lakkereren og valgt ut fargen, blir Space grey <3 Så da er planene videre, gå over bilen en siste gang for og ta rust, Lakkere inni dører og karmer, Skifte frontrute, Tone rutene helt frem, Ta en god rens i interiøret og Hellakkering. Har også kjøpt inn en del dilldall, klips rundt over alt, pakninger, dørhåndtaker+++ Neste på prioritetlista er Coilovers og bbs rs kopi felger. hadde vært gøy og hatt dette til gatebil, men en smule tvilsomt Så da blir bilen med, full mpakke, tonede ruter, bakrutesenker, liten flapp på bakluken, sorte nyrer ++ og Space grey! gleder meg veldig til og få den på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå