badsha Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Sendt Takker og bukker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 hmm, noe rart skjeer i dropbox mappa. Ser ut som sletting fra en av de jeg delte med sletter mengder av filer og at det virker inn på mappen jeg deler med alle. Skal prøve lage en ny deling med ny mappe. Ny invitasjon sendes. Det skal være 366 bilder tilgjennelig i mappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 kan ikke du være sånn...moderator på den boksen? eller laste opp alle i sånn bildemappe på hotmailen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg finner ikke sperringer for veiw only eller i den duren på dropbox Wicky. Pleier virke bra å dele fra dropbox. Pleier dele mappe som jeg sletter etter en tid slik at jeg kan fylle opp annet seinere jeg skal dele. Da er det vel kansje fordel kopiere innholdet fra de som får tilgang av filene inn på egen mappe på sin pc. Brukt photobucket tidligere også men har ikke brukernavn og passord her jeg nå sitter. Mulighetene er sikkert mange men fungert enkelt og greit tidligere med dropbox så forsetter med det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Lagt ut noen bilder her også: http://bmwccn.no/forum/topic/sn%c3%b8-m ... 3%b8st-avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 når er neste treff der?? hehe.. folk som ikke har brukt dropbox før drar sikkert bildene ut av mappa og ikke kopierer:P da blir de slettet fra mappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Jepp alt var min feil aldri brukt det der før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 du lagde kaos for meg.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå