Gå til innhold

Inndeling på forumet

LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Er helt ny her på forumet. Synes det er litt vanskelig å finne fram til de ulike temaene man ønsker. Hadde det vært en ide og dele inn forumet slik at de ulike BMW modellene fikk hver sin mappe? Som igjen kan deles inn i motor-drivverk-elektrisk-generellt? For eksempel:-) Da hadde det vært mye lettere å finne fram tror jeg. Jeg har kjøpt en F11 og er av den grunn interessert i tråder som omhandler den modellen. Men ikke enkelt å finne. Kan jo selvfølgelig bruke søk funksjonen men dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg. Forumet kunne trengt en real oppdatering(!).

Tror ikke Gunnar er så aktiv lenger, men da kunne det kanskje vært en fordel og "ansatt" flere moderatorer, slik at noen får rydda opp litt. Greit nok at det er et gratis forum(som har hjulpet meg ekstremt mye), men det ble donert en del penger for litt siden som burde øke motivasjonen til å forbedre forumet litt.

Men det er nå min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike oppdelinger som nevnes har vært tatt opp hundre ganger før. Det eneste man oppnår er at man deler opp kompetansen, slik at at 5-serie eierne mister kompetansen til 3-serie eierene og visa versa, til tross for at modellene deler mye (motorer, understell, teknologiske løsninger etc.).

Om dere er aktive på bimmerforums.com, vil dere ha merket dette. Det er kun E34 eiere som svarer i E34 seksjonen.

Dette forumet er såpass lite i forhold, at en slik oppdeling kun ville ført til at dem som har litt skjeldne biler som f.eks 8-serie, aldri vil få hjelp når råd søkes.

Søkefunksjonen er viktig og lære seg bruken av, samt kan google hjelpe deg (Site:bimmers.no *Ditt spørsmål*).

Samt kan aktive brukere dra nytte av "Mine innlegg" og "Se nye innlegg" for å få med seg alt som skjer.

Eiere av F11 vil ihvertfall lide av en slik oppdeling, da det bare er 5-6 aktive brukere som eier F11 her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LC 200 V8, på dette forumet er søkefunksjonen av stor nytte for å finne tråder med det temaet man lurer på.

Siden du har en F11, så anbefaler jeg å trykke inn f10|f11 i søkefeltet, da får du opp alle trådene som inneholder ordene f10 eller f11. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...