mr.kittelsen Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Kjøpte meg en orginal e30 ix for litt siden og har en del planer for den som jeg tenkte og dele med dere! her er noen bilder av den når jeg kjøpte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 den så FIN ut! lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Husker den lå til salgs. Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Du som endte opp med denne ja! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Takk for det! Er ikke lakkert nei, men kikker du nøye er det "flekka" litt.. men har planer om en hellakkering til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Dette tar seg SERIØST godt fram og er artig om vinteren! Noen planer/oppgraderinger? Syns disse bilene fortjener en god sugetrim for å yte sitt beste:) Har hatt en identisk bil selv i flere år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Skal ikke avsløre alt for mye med en gang, men det kommer til og bli bortimot 220hk når jeg er "ferdig" (før våren) Har mange planer for denne bilen og deler til bortimot 15000 går jeg og venter på og få levert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 "Liker":) Så lenge den ikke blir full av plastikk og anna dritt da.. Få på mer motor så blir det en kongebil! Syns denne bilen såg for fin ut til å tulle for mye med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Skal ikke bli full av plastikk nei. skal ikke gjøre så mye utvendig! målet er jo at den skal bli så clean så mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Høres bra ut! Husk å oppdater med mange bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har helt glemt bort forumet i all skruinga, men her er en liten update: fått på senk(H&R/KONI), felger, ny eksos(fortsatt gode rekke 6'er lyden), hella lykter, mtech 2 fanger, sorte nyrer, shortshift og mange andre "små deler" Planen videre er: soting, xenon, har ikke fått rota meg til hellakkering enda, men kommer! bygge om til hydraulisk brekk grunnet lei av trommel driit! nye felger(står på rondell nå) og egentlig bytte alt som har en liten skavank. hadde chip tuna'n, men det resulterte i knekkte vippearmer og ødelagt kamaksel:S så tokk en pause fra den, men skal på igjen! har ikke fått skrudd så mye i det siste, men tenker jeg kjøper en billig arbeidsbil ved siden av så denne får mest mulig tid i "garasjen". i løpet av denne vinteren skal bilen være 100% ferdig og 110% strøken!!! (satt i matpausa på jobb og skreiv dette så bilder kommer imorgen!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Dette ser da meget bra ut! hvor er bildene over tatt forresten? skulle likt å hatt noen sånne av min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.kittelsen Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Har rett og slett glemt bort dette forumet, men har ikke skjedd så veldig mye Siden sist! Toppen sprakk, men har kjøpt ny, bytta senkefjører forann for og få litt mere stuk, nye sota baklykter, bytta foringer og lagre og den skal lakkeres i februar:) Legger til noen bilder av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ser fremdeles bra ut, men synes den var penere før...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ser fremdeles bra ut, men synes den var penere før...! hææææ? hva har du røyka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå