Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 min jobb du :shock:

Brukte vel 2,5 timer og MYE bøying.. Må ta av plastdeksel under vindu og et metalldeksel rett bak motor/på torpedovegg. Ikke så mye arbeid i seg selv, men faen nesten umulig å få ut desverre :lol:

EDIT: Nå hade jeg ute viskermotor og hele overføringen da vel og merke.

Skrevet

er det bare armene du skal bytte? Det er ikke mye jobb.. Ta av plastdekselet som er på viskerarmen, så skrur du av den mutteren (13mm) tror jeg det er. Så bare drar du den av..

Tar ikke lang tid.

Skrevet
er det bare armene du skal bytte? Det er ikke mye jobb.. Ta av plastdekselet som er på viskerarmen, så skrur du av den mutteren (13mm) tror jeg det er. Så bare drar du den av..

Tar ikke lang tid.

Vet ikke hvor mye som må byttes jeg. Er stor slark i armene.

Skrevet

Kan aldri tenke meg at armene er utslitt. Er nok overføringen som er utslitt. Det er jo nesten standard på e34. E34'n eg hadde før var det så slitt at viskerarmen krasja med panseret.

Skrevet

Er overføringa, armene forårsaker ikke slakken du antyder. ALLE E34 med over 200 000km på klokka har denne slarken. Velkommen i klubben ;)

Skrevet

Da må jeg skaffe dette nytt,. Så begynne å bytte dette hærke.svarer seg vel å kjøpe dette nytt, da dem allerede er av mager kvalitet. Kjøper jeg brukte, så vil dem vel bli sånt ganske kjapt tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...