kebabtds Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Er MYE slark i disse på bilen min. Er det mye jobb og bytte dem ut?. Er på en 95modell
enoxn Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Neida, bare å ta av plast dekselet under frontruten, så ser du rett ned på dem. Er 15 min jobb.
kebabtds Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Neida, bare å ta av plast dekselet under frontruten, så ser du rett ned på dem. Er 15 min jobb. Takk for godt svar
Julianv Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 15 min jobb du Brukte vel 2,5 timer og MYE bøying.. Må ta av plastdeksel under vindu og et metalldeksel rett bak motor/på torpedovegg. Ikke så mye arbeid i seg selv, men faen nesten umulig å få ut desverre EDIT: Nå hade jeg ute viskermotor og hele overføringen da vel og merke.
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 er det bare armene du skal bytte? Det er ikke mye jobb.. Ta av plastdekselet som er på viskerarmen, så skrur du av den mutteren (13mm) tror jeg det er. Så bare drar du den av.. Tar ikke lang tid.
kebabtds Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 er det bare armene du skal bytte? Det er ikke mye jobb.. Ta av plastdekselet som er på viskerarmen, så skrur du av den mutteren (13mm) tror jeg det er. Så bare drar du den av.. Tar ikke lang tid. Vet ikke hvor mye som må byttes jeg. Er stor slark i armene.
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Da er det vell bare å bytte armene og se om det hjelper. Det er nok disse som er gåen.
Julianv Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Det er nok selve overføringen. Alltid der det er slakk på disse
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 oi, da blei det plutselig litt mer jobb.. Du må vell ta av det dekselet som er på motorveggen som er festet med (6 eller7mm skruer)...
Forbiss Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Kan aldri tenke meg at armene er utslitt. Er nok overføringen som er utslitt. Det er jo nesten standard på e34. E34'n eg hadde før var det så slitt at viskerarmen krasja med panseret.
scoot Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Er overføringa, armene forårsaker ikke slakken du antyder. ALLE E34 med over 200 000km på klokka har denne slarken. Velkommen i klubben
kebabtds Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Da må jeg skaffe dette nytt,. Så begynne å bytte dette hærke.svarer seg vel å kjøpe dette nytt, da dem allerede er av mager kvalitet. Kjøper jeg brukte, så vil dem vel bli sånt ganske kjapt tenker jeg
Julianv Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Jeg byttet til brukt og det er ikke å anbefale. Slakk igjen etter 1 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå