Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gullungen til pappa? :P neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! :P gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme :P

hehe det er no dritt :) fatter også gjør sånt.. :|

• Svar 666
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Glad jeg betalte store summer for trekk til bmw'n når den skal stå lengre!

i tillegg tør han ikke røre den lenger:p

Skrevet

Fin bil;) fikk litt inspirasjon til min og gitt;) Hvilket senkesett er det du tenker på forresten? Kjører selv med bilstein b14 å er storfornøyd bortsett fra at det kunne ha senket mer:S

Skrevet
Fin bil;) fikk litt inspirasjon til min og gitt;) Hvilket senkesett er det du tenker på forresten? Kjører selv med bilstein b14 å er storfornøyd bortsett fra at det kunne ha senket mer:S

Tenkte bilstein coilovers :) Hvilke vet jeg ikke enda. Deeet tar jeg når jeg har råd til det. Penga gikk til sydentur til Kos nå til helga , så :P

Skrevet

Mine senker vell ca 50mm fremme og 40mm bak og subber ikke i det hele og det store, kjører med 235/35-19. Kunne ha tenkt meg til å få bilen lavere, men da trur jeg at jeg må valse for å få plass til hjula

Skrevet
Gullungen til pappa? :P neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! :P gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme :P

Hvem er vel ikke Grace gullungen til? :P

Skrevet

Hvem er vel ikke Grace gullungen til? :P

Og hva mener du med det ?? :o

Skrevet
Flott bil Grace! ;) digga de hvite felgene ;) skal ha hvite felger jeg også bare i 17" ;) god helg!

Hvite felger er grommest veit du :lol:

GOOOD HELG! :D

Skrevet

Ønsker alle som leser tråden min en goood helg! Jeg reiser vekk til 35 varme, igjen, og når jeg kommer tilbake har bilen min fått fjerna rust i hjulbuen og lakkert litt ;-) Bilder vil komme.

IMG_3590_large.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...