Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gullungen til pappa? neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme hehe det er no dritt fatter også gjør sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Glad jeg betalte store summer for trekk til bmw'n når den skal stå lengre! i tillegg tør han ikke røre den lenger:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Fin bil;) fikk litt inspirasjon til min og gitt;) Hvilket senkesett er det du tenker på forresten? Kjører selv med bilstein b14 å er storfornøyd bortsett fra at det kunne ha senket mer:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Fin bil;) fikk litt inspirasjon til min og gitt;) Hvilket senkesett er det du tenker på forresten? Kjører selv med bilstein b14 å er storfornøyd bortsett fra at det kunne ha senket mer:S Tenkte bilstein coilovers Hvilke vet jeg ikke enda. Deeet tar jeg når jeg har råd til det. Penga gikk til sydentur til Kos nå til helga , så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Bilstein er kjempedempere;) er Bilstein coilovers jeg kjører med selv;) hvor mye har du tenkt å senke bilen da? God tur til sol å varme da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Okey Vet jeg egentlig ikke. Sånn i grenseland før jeg subber hull i hjulbua haha. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Mine senker vell ca 50mm fremme og 40mm bak og subber ikke i det hele og det store, kjører med 235/35-19. Kunne ha tenkt meg til å få bilen lavere, men da trur jeg at jeg må valse for å få plass til hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Kjører med 225/35 19" og 235/35 19" med 8,5" foran og 9,5" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Du er søtere en felga dine!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Du er søtere en felga dine!!!! naw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Gullungen til pappa? neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme Hvem er vel ikke Grace gullungen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Gullungen til pappa? neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme Hvem er vel ikke Grace gullungen til? Og hva mener du med det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Flott bil Grace! digga de hvite felgene skal ha hvite felger jeg også bare i 17" god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Flott bil Grace! digga de hvite felgene skal ha hvite felger jeg også bare i 17" god helg! Hvite felger er grommest veit du GOOOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Ønsker alle som leser tråden min en goood helg! Jeg reiser vekk til 35 varme, igjen, og når jeg kommer tilbake har bilen min fått fjerna rust i hjulbuen og lakkert litt Bilder vil komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå