mbruer Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Bare å ta med bil og Lamper så skal vi fikse sort innmat i en fei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Synes du skal crome innmaten jeg og cromelister rundt vinduer, på dører osv, det er såååå lekkert altså +1 ! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Er dere seriøse?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Neida Grace ikke jeg iallefall men man vet aldri med de andre gutta da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Håper ikke det :'D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Nei blir nok lekkert med svart optikk ja hva skjer med senk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Mine lykter er originale med svart innmat: (Bare å si ifra om jeg skal fjerne bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Mine lykter er originale med svart innmat:[ Bilde ] (Bare å si ifra om jeg skal fjerne bildet) Takk!! dette jeg har venta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Nei blir nok lekkert med svart optikk ja hva skjer med senk da? veeel, det kommer. koster jo 10 000 nesten :/ må evt vente på feriepenga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Liker skiltholdern din Daniel Hvordan er lampene dine Grace? Hvordan senk skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Er dere seriøse?! jojo, dønn seriøs Heh, kjør sorte lamper så blir det BRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Jada! I morgen leverer jeg bilen miiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Du må ha en deilig følelse i deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Til lakkering? høres digg ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Jupp. Så i morgen, ser jeg ikke bilen min før 14. juni :/ .. Lurer på åssen jeg skal klare meg 2 dager ute bil. Heldigvis reiser jeg til Spania imens, så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå