Appelgren Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg kan legge ut noen bilder av M3'n , men da må dere alle stemme på meg, på linken under https://apps.facebook.com/meltwaterpromo/978/entry/1669 [ Bilde ] Stemt Lite kjedelig bil igrunn og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg kan legge ut noen bilder av M3'n , men da må dere alle stemme på meg, på linken under https://apps.facebook.com/meltwaterpromo/978/entry/1669 [ Bilde ] Stemt Lite kjedelig bil igrunn og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Og den får du bare låne helt uten videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Er broren hennes sin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Da er det vel mer forståelig ikke feil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Da er det vel mer forståelig ikke feil det! Nei, dyrt å låne den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Det kan jeg tro høres ut som du cruisa mye i går? ikke billig! tenk om du hadde brukt pengene på senk istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Da er det vel mer forståelig ikke feil det! Nei, dyrt å låne den da Råd til å lakkere bil du da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Det gikk vel på rystgaranti såvidt jeg fikk med meg? heldig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 God tur til Spania Grace! Kos deg i sola for oss også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Bilen ble smud etter lakkering Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Bilde kommer !! Åååå. Elsker bilen min nå Panseret er heeeelt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Hvor mye lakkerte du? fangern trengte litt lakk å såg i i bud men fin bil,, blir nokk bra med sort innmat i lyktene dine å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Hvor mye lakkerte du? fangern trengte litt lakk å såg i i bud men fin bil,, blir nokk bra med sort innmat i lyktene dine å Lakkerte panseret, deler av bakluka + dørene. Pøøøh, er 100% strøken den frontfanger'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå