Magnum 310 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hei. Jeg har en 1996 e39 520 automat der airbag lampen lyser. Jeg løsnet på seta for å gjøre rent, da la jeg merke til følgende; på passasjersetet er det en boks med kabel(føler?) opp i setet og en kabel som går til beltestrammeren. På førersiden var ikke denne boksen, og der gikk kun en kabel til beltestrammeren. Ingen opp i sete. Skal det være slik eller mangler det div. Elektrisk på førersiden? Ledningene under førerstolen var også kuttet/skøytet og lagt krympestrømpe på. Blir takknemlig for tips!
kimmen12 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Kan ikke svare på det du spør om, men enkleste er vell å kjøre en diagnose, da får du opp eksakt problem =) Kan jo være noe annet enn beltestrammeren
vegard89 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Eneste jeg veit er at den føleren til passasjersete registrerer om det sitter noen der eller ikke. Så det vil si som følgende: Hvis den føleren ikke er i orden vil airbagen utløse seg uansett om det sitter en passasjer der eller ikke. Derfor den har en styreboks tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå