torko Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 hei folket... jeg har et problem med bilen min.. og det er at gassen kutter når jeg "tapper" - men hvis jeg tråkker javnt og rolig på gassen så kutter den ikke... hva kan detta være`?
vegard89 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Tapper? sier meg ingenting. Tramper på gassen mener du ? Gjør spørsmålet litt enklere, så folk skjønner hva du mener.
Nytern Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Regner med at du mener tapper som i tapper bensin. Isåfall er det ikke rart at "gassen kutter".
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 tror han mener at han er av/på gassen i rask bevegelse...
Aroid Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Her var det mange logisk svar. Alle veit hva han meiner. Sjekk fordelerlokket ditt for rusk og fuktighet. Kan var dårlig gnist du har.
Markus E30 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 tror han mener at han er av/på gassen i rask bevegelse... Det jeg tolka det som han mente og, og da er det ikke rart det blir hakket og den kutter når man gjør sånn.. Så jeg mener det ikke er no problem det han spørr om. Er slik på min bil å. Blir hakkete om han har rockefot på gassen
torko Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 hahaha. folk har humor her skjønner jeg... ja det jeg mener er når jeg raskt kliner klampen i bånn- ja vanlig med litt, men ikke så mye som på bilen min.... fordelerlokk ja.... skal få sett nermere på detta.... takk for mange interresante svar forrsten.......... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå