pett03 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Noen soma har erfaring med og bestille "BBS RS" felger fra denne siden ? http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_150_33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 De er trygge å handle fra Kny her på forumet kjøpte CSL replica derifra, kom vel levert på døra ganske fort mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 De er trygge å handle fra Kny her på forumet kjøpte CSL replica derifra, kom vel levert på døra ganske fort mener jeg å huske. Takker for svar ! Då blir det vell og bestille seg nye felger til e28en fortest mulig ! Vet no noe om hva han betalte i frakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg betalte 150 pund i frakt for komplett felgsett fra bmautosport for 3 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Bestillte herfra i sommer og det gikk fort og smertefritt. kan absolutt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Bestillte herfra i sommer og det gikk fort og smertefritt. kan absolutt anbefales +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Bestilte mine felger derifra, gikk helt smertefritt. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hva har folk betalt i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hva har folk betalt i frakt? Jeg betaler 100 UK£ = 927,501918 norske kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Mark er kundebevist så mine 3 handler hos han har gått smertefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Kosn har folk betalt da? Gjennom pay pal? så har han sendt ordre/regning på email som mann betaler igjennom paypal? eller kosn har dere gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Kosn har folk betalt da? Gjennom pay pal? så har han sendt ordre/regning på email som mann betaler igjennom paypal? eller kosn har dere gjort det? Jeg betalte det jennom paypal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Kosn har folk betalt da? Gjennom pay pal? så har han sendt ordre/regning på email som mann betaler igjennom paypal? eller kosn har dere gjort det? Jeg betalte det jennom paypal. Har du no bestilt? bestilte du "bbs rs" ?? hva kom di i total pris til norge? kjøpte du med dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Spør etter pris uten engelsk moms. Da blir prisen: Felgs uten mva + frakt + norsk moms på felg og frakt = sluttsum. Så spørs det hvem som leverer ut felgene i norge, kan være du for et fortollingsgebyr. DHL er dyre, posten er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Kosn har folk betalt da? Gjennom pay pal? så har han sendt ordre/regning på email som mann betaler igjennom paypal? eller kosn har dere gjort det? Jeg betalte det jennom paypal. Har du no bestilt? bestilte du "bbs rs" ?? hva kom di i total pris til norge? kjøpte du med dekk?? Har ikke fått ordrebekreftelsen på di enda. men får den imårgen litt under 6 k hjemme på døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå