vktdaniel Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 hei i dag skulle eg ut med bilen, kom ned til bilen skulle lase opp bilen laste seg opp men blinkingen i blink lysene fungerte ikke hvorfor dette skjede aner eg ikke, prøvde og lase for og se om di kom pa men ingen ting skjedde. prøvde også og åpne og lukke alle dørene for og så prøve igjen men funket heller ikke gikk så til bmw for og få skjeket kodingen i bilen og det hviste seg at det sto aktivt (blinkingen i sidelysene når du åpner og lukker) er dette et vanlig problem og ka kan ha skjed
vktdaniel Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 det skal jo blinke i blinklysene når du låser opp og igjen men dette plutslig ikke funker lengre
vingebil411 Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Har delvis samme problem, blinker kun når eg låser bilen. Når eg låser opp, tennes kun cupe lys.
krholt Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Min blinker ikke når jeg låser eller låser opp. Kun cupe lys som kommer på når jeg låser opp. Men sånn har det vært siden jeg kjøpte den og syntes det egentlig er greit å slippe den blinkingen
vktdaniel Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 det er kun kpe lysene som kommer på hos meg no men det iriterte meg at det bare slutet og funke kan det hvere et rele som har tat kvelden for alle sikringene er hele og er det noen som hvet kas rele det kan hvere og kor det sitter
lagunilla Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg har 3 BMW'er og det blinker kun når jeg låser. Det skal som regel ikke blinke når man låser OPP.
vktdaniel Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 jo på e39 så er de blinking når man låser og lukker opp
Scampi Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 jo på e39 så er de blinking når man låser og lukker opp Kilde? Med mindre det er programmert i etterkant, tviler jeg på dette. Jeg har aldri sett noen E39 med blink på opplåsing, min E39 blinker kun på låsing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå