Knuti77 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg og min kjære skal kvitte oss med vår kjære Insignia og endelig kjøpe oss BMW. Hadde først tenkt ny F11, men har bestemt oss for "kun" å legge i rundt 400000 i og med at vi også har lyst på båt. Vi skal ha en 520, 525 eller 530, jeg vil ha større motor og mye utstyr (selvfølgelig), hun vil ha utstyr (selvfølgelig) motor er ikke så nøye. Det vi har blitt enig om er at den skal ha MSport pakke, automat og stor navi å være av facelift utgaven som kom rundt 2008. Det vi ser er at vi kan få 525/530 med en del utstyr, men da har de gjerne passert 150000 og vell så det. Er dette noe problem? Hvilke problemer og verkstedregninger sitter man igjen med etter ei stund? Har jo tenkt å ha denne bilen noen år. Hvordan er 520d motoren? Har hørt den bråker mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Du fpr jo kjøpt mange fine e61 for ca 400000,- men da gjerne uten M-pakke. Om du hadde akseptert uten M-pakke så blir det straks MYE bedre. Se her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32531183 og den selges med 5 års garanti fra registreringsdato når du kjøper den. Evt så kan du importere selv, det sparer du en god del på, spesielt etter at avgiftene ble justert til fordel for facelift motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå