hermanoo90 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hva er mest driftsikkert. En senmodell av golf 3. si 95-97 eller en golf 4 1,6 1998-2000 Vil gjerne høre fra noen med erfaring fra disse to modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg hadde en 1999 golf 4 og er glad jeg ble kvitt den! Synes det var en jækla dritt der jeg alltid tenkte på hva det neste som skulle ryke var. Men av svakheter er det hvertfall: - Elektriske vindusheiser, vinduene har en tendens til å deise nedi døra. - sjekk lokket på oljepåfyllinga. er det noe gul guffe der så kan det visst begynne å røyne på for motoren.. - rust på bakluke tror jeg er ganske vanlig det er jo sjeldnere man ser enn litt eldre VW der alle lysene funker enn ikke så er noe svakheter på elektronikken. Hadde en golf 2 for mange år siden og den var gammeldags og solid:) ikke noe erfaring med golf 3 men kan ikke være verre enn golf 4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg