leif harald Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Har en e46m3 som selges billig ved kjapp handel. Har e46 m3 bakfanger og skjermer liggende. Blir den ikke solgt blir bilen levert inn på karrosoriverksted å få sveist inn bakskjermer, kan evt fikse det før salg. Kompressorkit er montert, det som gjenstår er å sende hjernen til ESS får å få inn på pogramvaren Bilen er ikke gokjent, men er ingen problem å få den gokjent, har papirer på motor/donorbil ++ Men må vente til januar 2013. Bilen ryker for 270 000 / BUD. med kompressor, m3 skjermene og bakfanger følger også med. Bilen har m3 front, panser og skjermer++ Bilen har maaasse utstyr, orginal navi, eletriske m3 seter, eletrisk rullegardin, 4xeletriske ruter, eletrisk takluke ++ Bilen selges billig pga kjøp av E70. Ta kontakt på tlf for SERIØS interesse. tlf: 415 29 760.
-Roger- Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Kan du selge den billigere uten kompressoren?
leif harald Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Ja, men er begrenset hvor mye billigere jeg kan selge.
Kristian Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Vært interessant med bilder der du faktisk ser hvordan bilen ser ut. Innvendig og utvendig:)
Bjanne Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Kan du selge den billigere uten kompressoren? jeg kan kjøpe pressa
leif harald Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Bilen kan selges for 220 000,- Da med ny pogramvare fra ESS mtp kompressoren.. Nytt kw v3 senkesett, m3 baksjermer, m3 bakfanger følger også med. Så har jo bilen m3 panser, framskjermer, framfanger, 10 og 9x20" felger, nye bremser, orginal bmw navi skjerm med cdveksler, aux ledning++, eletrisk rullegardin, 4xeletriske ruter, m3 skinn interiør +++
sh0rty^ Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 "Bilen er ikke gokjent, men er ingen problem å få den gokjent, har papirer på motor/donorbil ++ Men må vente til januar 2013" Leser dette i omtrent annonser hvor bilen er ombygd, er det virkelig ikke noe problem å reise til biltilsynet å få dette godkjent? Hva må til evt.? Altså, etter 2013.
leif harald Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Jeg har vert i kontakt med biltilsynet å snakket med de om dette bygget. Sålenge jeg bygde på en e46 med 6er orginalt var det ikke noe problem, derfår kjøpte jeg en 320 å bygde på. Grunnen til at jeg ikke har gokjent den er at den er importert i 2003 så da må jeg vente til 2013 før den har vert i Norge i 10 år. Har kun brukt orginale deler som skal til får å godkjenne den (delebil) bremser, eksos, fjørbein å alt annet understell. Kompressoren får man ikke godkjent men tar bare 2 timer å demontere den
JulianS Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Er vel ikke akkurat din sak uansett? Serienummerert plombe? Har aldri sett noe nr på en plombe..
Bjanne Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Er vel ikke akkurat din sak uansett? Serienummerert plombe? Har aldri sett noe nr på en plombe.. det har du i grunn rett i
leif harald Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Er ikke noe problem å ikke ha plomba delebilen. Tar bare en tur til bavaria så skrive de at jeg har satt på rett deler. Men nokk OT nå. denne bilen selges billig grunnet den ikke er godkjent å ikke er 100% ferdig. Men fult brukbar. Orginale m3 bakskjermer og bakfanger følger med
Anbefalte innlegg