Gå til innhold

E46 M3 sedan. ESS kompressor. Ryker BILLIG.


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e46m3 som selges billig ved kjapp handel. Har e46 m3 bakfanger og skjermer liggende. Blir den ikke solgt blir bilen levert inn på karrosoriverksted å få sveist inn bakskjermer, kan evt fikse det før salg.

Kompressorkit er montert, det som gjenstår er å sende hjernen til ESS får å få inn på pogramvaren

Bilen er ikke gokjent, men er ingen problem å få den gokjent, har papirer på motor/donorbil ++ Men må vente til januar 2013.

Bilen ryker for 270 000 / BUD. med kompressor, m3 skjermene og bakfanger følger også med. Bilen har m3 front, panser og skjermer++

Bilen har maaasse utstyr, orginal navi, eletriske m3 seter, eletrisk rullegardin, 4xeletriske ruter, eletrisk takluke ++

Bilen selges billig pga kjøp av E70. Ta kontakt på tlf for SERIØS interesse. tlf: 415 29 760.

fmkzcvn80rg2dabt3ydp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Bilen kan selges for 220 000,- Da med ny pogramvare fra ESS mtp kompressoren..

Nytt kw v3 senkesett, m3 baksjermer, m3 bakfanger følger også med.

Så har jo bilen m3 panser, framskjermer, framfanger, 10 og 9x20" felger, nye bremser, orginal bmw navi skjerm med cdveksler, aux ledning++, eletrisk rullegardin, 4xeletriske ruter, m3 skinn interiør +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bilen er ikke gokjent, men er ingen problem å få den gokjent, har papirer på motor/donorbil ++ Men må vente til januar 2013"

Leser dette i omtrent annonser hvor bilen er ombygd, er det virkelig ikke noe problem å reise til biltilsynet å få dette godkjent? Hva må til evt.? Altså, etter 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert i kontakt med biltilsynet å snakket med de om dette bygget. Sålenge jeg bygde på en e46 med 6er orginalt var det ikke noe problem, derfår kjøpte jeg en 320 å bygde på.

Grunnen til at jeg ikke har gokjent den er at den er importert i 2003 så da må jeg vente til 2013 før den har vert i Norge i 10 år.

Har kun brukt orginale deler som skal til får å godkjenne den (delebil) bremser, eksos, fjørbein å alt annet understell.

Kompressoren får man ikke godkjent men tar bare 2 timer å demontere den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å ikke ha plomba delebilen. Tar bare en tur til bavaria så skrive de at jeg har satt på rett deler.

Men nokk OT nå. denne bilen selges billig grunnet den ikke er godkjent å ikke er 100% ferdig. Men fult brukbar. Orginale m3 bakskjermer og bakfanger følger med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...