Gå til innhold

E36 m50b30 turbo


Are.
 Share

Anbefalte innlegg

Stå på, godt og se du ordner opp :)

Takker :D Har slitt litt med motivasjonen i det siste, er stortsett bare motgang og lite kjøring, men jeg begynner å bli en jævel på å rette den fronten nå :lol:

Bra prosjekt dette :) hvor handla du precision føna?? :P

Handlet den hos; http://www.tdautowerkes.com/fi.htm Fikk et meget bra tilbud, og er veldig fornøyd med handelen, bortsett fra at jeg ikke fikk v-band flens på eksosenhuset som jeg bestillte. Men det er null stress, lager en overgang =)

Da var ny intercooler og wastegate bestillt fra ebay også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer eller mindre bestemt på blått bur nå ja :D

Er godt i gang med det. Kan ikke akkurat skryte av passformen på hovedbøylen, den var ikke i nærheten engang, så måtte bøye om den en god del. Men nå passer den greit hvertfall. Skal gjøre ferdig bakre del i dag =)

0c89za2a50tknz9pf0th.jpg

Ny intercooler med 3" rørstusser og 50mm wastegate =)

osvheluo18v7qfbgn01y.jpg

Ellers er jeg ferdig med å modifisere giroverføring, og har fått montert m3 mellomaksel. Øyner et ørlite håp om å komme meg på Bmwccn treff på våler, dersom ting går som smurt framover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut! :) Jeg har også tenkt litt på halvbur. Ser ut som at det du har kjøpt er skrudd? eller må du sveise hovedbøylen sammen med de som går bak?

Kjøpte med 2 stk skrukoblinger som sveises på hovedbøylen, så buret blir i 2 deler. Enkelt og ta inn og ut om du skrur ut passasjersetet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...