Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stå på, godt og se du ordner opp :)

Takker :D Har slitt litt med motivasjonen i det siste, er stortsett bare motgang og lite kjøring, men jeg begynner å bli en jævel på å rette den fronten nå :lol:

Bra prosjekt dette :) hvor handla du precision føna?? :P

Handlet den hos; http://www.tdautowerkes.com/fi.htm Fikk et meget bra tilbud, og er veldig fornøyd med handelen, bortsett fra at jeg ikke fikk v-band flens på eksosenhuset som jeg bestillte. Men det er null stress, lager en overgang =)

Da var ny intercooler og wastegate bestillt fra ebay også :D

Skrevet

Blir bra det her ja! Tror du har gjort et bra turbovalg:) Skulle akkurat til å skrive att cooleren din var i minste laget, men det ser ut som det er ting på gang!:) Stå på videre!

Skrevet

Fantastisk lakkeringsvær i trøndelag i dag :P

fuowmlaublcm6754qxc0.jpg

Da var det ankommet halvbur fra perdersen racing og, skal hente det i morgen :D

Så til det store spørsmålet, blått eller svart bur?

Skrevet

Er mer eller mindre bestemt på blått bur nå ja :D

Er godt i gang med det. Kan ikke akkurat skryte av passformen på hovedbøylen, den var ikke i nærheten engang, så måtte bøye om den en god del. Men nå passer den greit hvertfall. Skal gjøre ferdig bakre del i dag =)

0c89za2a50tknz9pf0th.jpg

Ny intercooler med 3" rørstusser og 50mm wastegate =)

osvheluo18v7qfbgn01y.jpg

Ellers er jeg ferdig med å modifisere giroverføring, og har fått montert m3 mellomaksel. Øyner et ørlite håp om å komme meg på Bmwccn treff på våler, dersom ting går som smurt framover :D

Skrevet

Ser veldig bra ut! :) Jeg har også tenkt litt på halvbur. Ser ut som at det du har kjøpt er skrudd? eller må du sveise hovedbøylen sammen med de som går bak?

Skrevet
Ser veldig bra ut! :) Jeg har også tenkt litt på halvbur. Ser ut som at det du har kjøpt er skrudd? eller må du sveise hovedbøylen sammen med de som går bak?

Kjøpte med 2 stk skrukoblinger som sveises på hovedbøylen, så buret blir i 2 deler. Enkelt og ta inn og ut om du skrur ut passasjersetet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...