Gå til innhold

Bmw 325i 24v e30 cab prosjekt, uppdate side 3


Valset
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Slenger ut to bilder som viser litt fremgang:) sitter offshore nå, så har kjedet meg å bestilt Så godt som siste rest av små ting osv som trengst for å få den "ferdig" denne sesongen:) satser på bilen er oppe å går iløpe av frituren, rekker ikke e30meet med bilen men ska ned for å kjike:)

m3hfooxq8aq29fpr6o85.jpg

68j11mu9304q15j6ln90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har fått løst el problemene, og har vært på første prøvetur på ca 2km:) det var en god følelse, første gang eg kjørte bilen for egen maskin siden 2009:O

Men så selvfølgeli så måtte noe i varmeregistere sprekke så det var en kortvarig glede, men rakk ikke å demontere før eg reiste offshore så det får vente.

Noen som har tips til en god el vifte som eg kan feste rett på radiator?

Begynner å nærme seg noe nå, bare litt stripsing og legge kabler skikkelig og få på m3 dekselet så sier jeg meg fornøyd for denne gang:)

xmwreoyfzgeykv37ax1h.jpg

Før var eg veldi frelst på lyktesenkere, men ble litt usikker

9uzizr13wypnye2q8fa2.jpg

Ellers så tok eg med litt arbeid som jeg putler med når det er lite å gjøre på jobb:)

8t0ugjb4fp9xozhi9x5e.jpg

0ouuc7f0isvv66a8b8rn.jpg

Ble helt ok men skulle gjerne ha slipt litt finere så jeg hadde sluppet alle slipe stripene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hallo! På tide med en liten mini uppdate, holder egentlig på å flytte til ny innkjøpt hus, og dama holder på med fagbrevet sitt, så caben har blitt nedprioritert i det siste. Men litt må en jo gjøre selv om:)

Begynte med noe som har irritert meg lenge, m-tech1 hekken har alltid hatt utskjært hull for hengerfeste, nå ble jo dette ikke gjort noe med når det ble lakkert pga lakkerer mente det var umulig, jaja hadde krok før på bilen så lot det bare være, men nå er denne fjernet og alle spor etter den fjernet så da var det bare å prøve å tette hullet.

Begynte med å fjerne gammel sikaflex etter det var netting når eg kjøpte kittet(engangsgrill)

Hunden inspiserer og sier det må fjernes:)

gr4v0020sqohrtr3q7mm.jpg

Undervegs

cl87yzdw8wblr5fvy77d.jpg

Ferdig og fjerne limet og pusset ned me 40 papir så glassfiberen skal hefte i plasten.(har ikke bilde)

Vi begge var enige om at det ble sårt å sette pussepapiret i strøken lakk:( men hull kan vi ikkje ha!:)

e1cbfhfcs0uvutn4wj8n.jpg

Sukk.... Bare å få det overstått!

l813lxpnqy1v45gjnd01.jpg

Sånn ingen vei tilbake

bfg4ngy517fzehqgenjg.jpg

Tilpasset en glassfiber plate i samme tykkelse

fgc37zw5xwli2hqypru7.jpg

Teipet fast på framsiden, la duk på baksiden

19ptjx6bmim732awkf6l.jpg

"Ferdig" på baksiden

2v363z2rbjzui8ymj8om.jpg

Tenkte å sparkle di små ujevnhetene som ble, gjor vertfall det beste ut av situasjonen da desse ikke bare er å kjøpe nye desverre

ol9xq2fno3r2g4hc0rtp.jpg

Noe av det som ble brukt

hz0abf7v5ebmuwy7vxhm.jpg

Det var det som skjedde idag, tar sparklinga i kveld, kommer bilde når det er ferdig grunna eller lakkert:) ellers skjer det saker å ting innimellom slagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...