hylle Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 fett prosjekt! gjennomført og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 fett prosjekt men var det nødvendig å få orange lakk på det norske flagge a hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 noen kjappe bilder som viser litt fremgang:) endelig på 4 hjul:) begynner å bli klart for oppstart:) men usikker på toppdekselet, blir nok å gå tilbake til orginale farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Noen som kan hjelpe? viewtopic.php?f=1&t=250825 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Slenger opp noen gamle bilder fra 2008 så tråden ikke dør ut:) kommer snart en større uppdate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 her ligger m-techen å venter:) alt nytt:D på vei opp kobling av ledningsnett undervegs: kortet inn festet på e36 lageret så det passer i e30a:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Bra prosjekt, følger med. Liker hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 takk for det:) er kjekt å høre etter alle timene:) gleder meg til å få på hjula, må bare få pusset dem opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Slenger ut to bilder som viser litt fremgang:) sitter offshore nå, så har kjedet meg å bestilt Så godt som siste rest av små ting osv som trengst for å få den "ferdig" denne sesongen:) satser på bilen er oppe å går iløpe av frituren, rekker ikke e30meet med bilen men ska ned for å kjike:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da starter bilen, men har problemer med å få turteller og forbruk til å funke:S noen tips? viewtopic.php?f=1&t=134347&start=1035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Nytt problem, tips mottas med stoor takk:D viewtopic.php?f=1&t=134347&start=1035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Har fått løst el problemene, og har vært på første prøvetur på ca 2km:) det var en god følelse, første gang eg kjørte bilen for egen maskin siden 2009:O Men så selvfølgeli så måtte noe i varmeregistere sprekke så det var en kortvarig glede, men rakk ikke å demontere før eg reiste offshore så det får vente. Noen som har tips til en god el vifte som eg kan feste rett på radiator? Begynner å nærme seg noe nå, bare litt stripsing og legge kabler skikkelig og få på m3 dekselet så sier jeg meg fornøyd for denne gang:) Før var eg veldi frelst på lyktesenkere, men ble litt usikker Ellers så tok eg med litt arbeid som jeg putler med når det er lite å gjøre på jobb:) Ble helt ok men skulle gjerne ha slipt litt finere så jeg hadde sluppet alle slipe stripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Blir bra det der, pusler med likt prosjekt som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Blir bra det der, pusler med likt prosjekt som deg Takk for det:) har vært innom tråden din og fulgt deg i det stille:) ser ut til å bli veldi bra bilen din også! Misunner veldi kompressoren din hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Hallo! På tide med en liten mini uppdate, holder egentlig på å flytte til ny innkjøpt hus, og dama holder på med fagbrevet sitt, så caben har blitt nedprioritert i det siste. Men litt må en jo gjøre selv om:) Begynte med noe som har irritert meg lenge, m-tech1 hekken har alltid hatt utskjært hull for hengerfeste, nå ble jo dette ikke gjort noe med når det ble lakkert pga lakkerer mente det var umulig, jaja hadde krok før på bilen så lot det bare være, men nå er denne fjernet og alle spor etter den fjernet så da var det bare å prøve å tette hullet. Begynte med å fjerne gammel sikaflex etter det var netting når eg kjøpte kittet(engangsgrill) Hunden inspiserer og sier det må fjernes:) Undervegs Ferdig og fjerne limet og pusset ned me 40 papir så glassfiberen skal hefte i plasten.(har ikke bilde) Vi begge var enige om at det ble sårt å sette pussepapiret i strøken lakk:( men hull kan vi ikkje ha! Sukk.... Bare å få det overstått! Sånn ingen vei tilbake Tilpasset en glassfiber plate i samme tykkelse Teipet fast på framsiden, la duk på baksiden "Ferdig" på baksiden Tenkte å sparkle di små ujevnhetene som ble, gjor vertfall det beste ut av situasjonen da desse ikke bare er å kjøpe nye desverre Noe av det som ble brukt Det var det som skjedde idag, tar sparklinga i kveld, kommer bilde når det er ferdig grunna eller lakkert:) ellers skjer det saker å ting innimellom slagene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå