marius_m535_90 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 kanskje jeg bruker m30 motor min kan jo ikke la den bare stå hehe
marius_m535_90 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 hva skal jeg bruke i bilen m30 med trykk eller s38? hva mener dere? topp ferdig tok å høvla den litt til:) motor spech-profil råder nye stempler piano tråd nye ventiler turbo kam
marius_m535_90 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 ja du sier noe tror jeg henter en m5 fra svenskene hehe da har driv verk og bakstilling og mange andre deler. m30 motorn har kosta meg 18ca nå så ferdig i bil totalt 60 tusen og motorn er god for 600hk eneste som stopper er stemplene. så tenkte og bruke s38 en stund og for å gå over til m30 med trykk. nå for få denne motorn til gå må jeg ha sprut m-sm4 datasprut pluss div elektro ting + turbo og grennrør dette koster 40 ca med sprut så s38 får en liten stund i bilen.
vegardk Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 her skal det følges med:=) men lurer litt på den bryteren ved siden av lysbryteren... den har jeg aldri sett, er jo to knapper til tåkelysa på de fleste jeg har sett:)
marius_m535_90 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 ja noe fra 82 vet ikke hva denne er til selv hehe skulle vist det selv:P
///MoePower Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Bryteren til høyre for hovedlysbryteren er en tåkelysbryter.. Knappen til høyre for/integrert i tåkelysbryteren er til taklysene inni bilen. Hjulet til venstre for/integrert i hovedlysbryteren er dimmer for belysningen i dashbord etc. Bryteren til høyre for hoved og tåkelysbryterene er for å justere høyden på hovedlyktene fra førerposisjon. Vet ikke hvordan lysbryterene i E28 ser ut originalt og om det er noen forskjeller før/etter facelift, men de samme bryterene du har i dashbordet ditt er standard i alle E23 hvertfall, bortsett fra den for høydejustering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå