sufii Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Har prøvd å søke litt rundt for å finne svar, men skal ikke være lett. Jeg har en E39 1996, denne bilen har alarm og det er jeg hundre prosent sikker på. Har en blinkende rød lampe under innvendig speil, sensoren i panseret og i bilen. For å bekrefte dette, satt det en person i bilen imens jeg låste bilen, og ba personen bevege seg litt frem og tilbake, og dermed begynte alle blinklysene å blinke, men det var ingen tegn til noen slags lyd. Hvis jeg ikke har misforstått helt så er alarm sirenen plassert i høyre hjul bue bak, men hva kan være årsaken til at den ikke fungerer og hvordan kan jeg feilsøke det?
sufii Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Haha, fri imorgen så drev på med bilen, så var vel litt for ivrig
Scampi Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg er usikker på plassering av selve hornet, men dersom du finner det kan du måle kablene med multimeter mens alarmen går, og se om hornet får strøm. Er du heldig, er det bare et nytt horn som skal til.
sufii Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Ja, er jo en metode det også. Men er usikker på hvor det er selv. Men mistenker i hjulbuen på høyre side bak.
Alpejohn Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Trodde det lå i venstre hjulbue forran jeg? Men er ikke sikker Du må vertfall finne det og se på det.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
sufii Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 hehe, takk for at du gjør meg usikker da. Men skal prøve å lete etter den jeg.
Scampi Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Her finner du sikkert noe lurt http://www.bmwdiy.info/alarm-siren/index.html
sufii Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Ja , da var den i høyre hjulbue bak da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå