vinge86 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hei Er det mulig å få opp navnene på radiokanalene istedenfor frekvensene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Antar du må skru på RDS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg har lett, men, jeg finner ingen plass jeg kan skru på RDS. Mulig det bare er jeg som er blind. Er første e60en jeg har, så jeg er ikke så godt kjent med den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg er noe usikker på hvordan det er med iDrive, noe jeg antar du har, men det er mulig det ligger i en av menyene. På de eldre minnes jeg at det skal være en RDS-knapp. Sjekk i håndboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Har iDrive ja.. Sjekket i instruksjonsboken når jeg var hjemme, men, jeg finner det fortsatt ikke i bilen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Sakset fra et annet forum: «While listening to a station, press the iDrive controller and a pop up window will appear. Select RDS. FWIW, the RDS system in these cars isn't very good.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg prøvde det før om dagen.. jeg får opp en boks med 4 forskjellige valg, men, ingen av de er RDS :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Sakset fra brukermanualen: Switching RDS on/off* 1. Select "FM" or "AM" and press the controller. "Set" is selected. 2. Press the controller. Further menu items are displayed. 3. Select "RDS" and press the controller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Er det jeg har prøvd, men, finner ikke RDS inne på den set menyen. Nå er jeg offshore, så jeg får ikke prøvd igjen før om et par uker.. Takk for svar foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPK Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Skudd i blinde: Er det en 'amerikansk' bil du har? I USA har de ikke RDS såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Har du vært inne på den menyen der man ser hele "frekvenslinjen", eller er du innpå der kanalene står på skrå nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvordan finner jeg ut om bilen er amerikansk? Er denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32397462 ja, har vert både der hvor du velger frekvens manuelt og der kanalene står på skrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 535d ble aldri levert i USA, så den saken er forsåvidt grei. Jeg har byttet ut min tilsvarende skjerm, så jeg har ikke noen tips, men jeg var ikke fornøyd med radioopplegget jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Når du er inne på en radiokanal trykker du ned menyknappen (hjulet) og ruller deg ned til RDS. Så huker du av RDS, og kanalnavn vil vises. Måtte gjøre det samme på min da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Da her jeg kommet meg hjem, å fått prøvd litt, men, når jeg gjør som wagon skriver, så kommer ikke rds opp som et alternativ. Er det mulig at softwaren må oppdraderes, eller kan det være at min radio ikke har rds i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå