m tech Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hei skal nå bytte olje på motoren lurte på hva olje jeg skal kjøpe meg? Har lest og funnet ut av castrol og bmw oljen er ganske like. Eller:? hvilke skal jeg ha på halvsyntetisk eller helsyntetisk olje Kjører castrol 10/30 er denne god nok ? Er en av disse valgene riktige ? kom gjerne med forslag :=) Hva bør jeg kjøpe? blir 5W-50 mye? Castrol Helsynteisk Magnatec Castrol EDGE sport 0w/40 CASTROL MAGNATEC 5W-40 CASTROL GTX BMW orginal motorolje 5W-40 Det er snakk om en bmw e36 318i M43-B18. Kjører ikke på fjellet med bilen. Mvh andreas ;P
Otis Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Da er dette et meget godt valg. Sparer penger gjør du å.
Hauso Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Biltemaolje kan du trygt bruke. End of discussion! Gjort det selv i snart 4 år nå, og 75.000 km, null problem what so ever!
Simpel Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Må ikke ha Castrololje på hvertfall. Castrol = BP = Satan. Du som bor i Bergen kan kjøre til Oljelageret. Der har de fin olje
m tech Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Skeptisk til den biltema olja. har hørt at den er god men jeg vil ha kvalitet olje. sånn som Castrol , mobil1 osv.. Jeg har drevet med motocross nå i 8 år. Og vet god at en god olje holder levetiden på maskinen lengre :=) oljeskift på kun 5 TIMER blir litt sprø Kan noen fortelle meg ha type jeg bør ha? Må kunne tåle litt bank av og til.
Simpel Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Oljelageret, ikke Mongstad. http://www.oljelageret.no , de har Fuchs. Gode greier. Eksempelvis Titan Supersyn 5W40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå