koldal Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Legger ut et par bilder av min e 39 touring, kjøpte bilen som et lettere vrak som ikke så ut i månelys. La en DEL timer, god innsatsvilje, og tømte lommeboka og ga den "et nytt liv" Tror ikke bilen hadde en eneste hel karoseridel utvendig da den ble bragt på bilhengeren hjem. Knuste fangere, skader på begge bakskjermer og framskjermer, sliitne frontlykter, bulka kanal h.s osv osv Har noen dårlige bilder fra annonsen da jeg kjøpte den Under følger bilder av bilens utseende nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Og slik ble bilen, skal legge ut noen flere bilder:) - Nytt coilover sett - Full M-pakke - Nye lykter rundt om - 19" BBS 235/265 dekk - Nytt Skinn interiør - Nye nyrer - Lakkert opp nesten hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Satan! Snakk om ekstrem forvandling. Ble grisekul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Takk for det er meget fornøyd med sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Nice work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Dette ble jo knallbra, godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 utrolig! godt jobbet! ble utrolig fint eksemplar av e39 det dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Takk Så litt svart på det når jeg begynte med bilen, men hva gjør man ikke for å gi en god gammel BMW et nytt liv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 hvilken motor står i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er 520, Ole Andreas. Hvis jeg husker riktig. Hadde tanker å kjøpe denne jeg og Ble helt værst resultatet, godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Nice work! +1! Ser knallbra ut. Ekstrem forvandlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er 520, Ole Andreas. Hvis jeg husker riktig.Hadde tanker å kjøpe denne jeg og Ble helt værst resultatet, godt jobba! aha takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Nice work! +1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Ble flott dette ja Godt å se noen gidder å bruke tid på disse gamle bilene enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 bra jobba, blien ble virkelig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå