zachariassen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hei jeg fant denne kabelen bak spilleren min og lurer fælt på hva den er til? Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Cd-skifter? Er greit viss du nevner kva slags spiller du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 har helt vanlig buisness spiller i en e46:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 har helt vanlig buisness spiller i en e46:) men har stått noe annet fra kenwood der en gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 CDvekslerkabel fra Kenwwod da eller systemkabel mellom Kenwoodskjerm og unit til den. Røsk vekk. Ser det også ligger uoriginale kabler baki der. F.eks signalkabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 men har jeg veksler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 men har jeg veksler da? Det må jo du sjekke. Det er jo du som har bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 er nok veksler kabel ja. sjekk i bagasjerom etter veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Men trodde man hadde kassett spiller forran hvis man hadde veksler? Må få sjekka opp i dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå