arsenal1992 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 hmm ska ha ny styling på biln men e usekker på kossn eg ska vælg... syns alle har m3 å den ser jo rå ut.. men samtidig byn den å bli litt "vanlig" vess dokker sjønna så da tanke eg at alpina fronten e det ikke så mange som har.. den kosta jo litt meire enn m3 men ser dog litt finere ut.... ka ska man vælg... vess eg sku ha selgt biln ( diamantsvart 1993 sedan) ka vilt dokker ha kjøpt vess det sto 2 stk 1 me m3 å en me alpina........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg har hatt begge deler, og jeg må si jeg fikk mye mere oppmerksomhet med alpina front enn m3, dette er sikkert Pga m3 front nesten finnes på alle e36er om dagen. Her er et gammelt bilde av min gamble e36 med alpina Men det er jo din bil og du må nesten finne ut av dette selv, med en m3 front kan du jo også hive på noe Cup wings osv for og bygge fronten lengre ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 fin bil du hadde er det cupe eller sedan? ja tror det blir alpina men men... er ikke helt sikker ennå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 fin bil du hadde er det cupe eller sedan? ja tror det blir alpina men men... er ikke helt sikker ennå :/ Det var en sedan Fangeren ser veldig matt ut på det bildet men siden bildet er tatt for 5-6 år siden med mobil kan det ha noe med saken hehe Her er et bilde av m3 fanger med Cup wings: ER jo også tøft men er som sagt veldig mange som har det Hadde en rieger front på en alpina swartz bil jeg hadde en gang, så bra ut for noen år siden men nå syntes jeg det ser litt "klumpete" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 kan ha noe me mobilen å jøre ja som du sier det e jo tøfft me m3 å ei leppa/vinga men "alle" har jo det... det halle meire å meire på Alpina.. men e ennu i tenkeboksen... lure åsså på om eg ska selge å la den vær orginal noe den ennå er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Lykke til uansett hva du velger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 takker hmm har tenkt på dette lenge... hvor finner jeg m3 vader seter litt billig? vet de er bare i cupe men kan sette setene forran inn...... billigste er vell tyskland eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 virker som alle har m3.. jeg snur meg aldri etter en e36 med m3 fanger, hvis det ikke er noe annet som gjør det innteresant og snu seg, det er fordi det er så sykt vanelig om dagen.. kjøp heller Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg syns M3 fronten er penere å se på, er en grunn til at "alle" har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Ingen tvil om at M3-front er pent, men er veldig fantasiøst så bør ha en leppe e.l i tillegg for å skille seg litt ut. Hva med ACS eller mtech? Garantert ikke mange i landet som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg synes alpina'n ser mer kjedelig ut, men den er som tidligere nevnt mer spesiell. Jeg snur meg vel kun etter en e36 om den er strøken, men dæven da er de fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg synes alpina'n ser mer kjedelig ut, men den er som tidligere nevnt mer spesiell. Jeg snur meg vel kun etter en e36 om den er strøken, men dæven da er de fine sant det du sei om at alpina e kjedeligere men hvis man gjennomfører det rett så kan det bli vanvittig bra men jeg har en liten finger på mfanger med ekte carbon DTM edition leppe på bilen trenger som sagt en lakering.. koss farge vekk litt oppsikt men samtidig ikke den politiet ser seg ut som en "råkjørar/piratsjofør" ... en de ikke utmerker seg så.... bilen e diamantsvart nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Ingen tvil om at M3-front er pent, men er veldig fantasiøst så bør ha en leppe e.l i tillegg for å skille seg litt ut.Hva med ACS eller mtech? Garantert ikke mange i landet som har det har egentlig aldri tengt på acs fronten den passa jo på e36, så litt sint ut. synes også den ligna på mtech... veit du ka prisførskjelden e på de å kor acs kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå