sæther93 Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Hvordan nullstiller man automatkassa på en bmwe39 525 tdsa 97mod, skal montere chip..
Actros Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Slår på tenning, trykker gassen helt i bunnen og holder den der i min 12 sekunder og slipper den. Så slår mann av tenningen og starter bilen og da skal den vere resatt.
Actros Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Skader ikke å prøve vil eg tro. Metoden funker ihvertfall på E39. I verste fall så skjer det ingenting og i beste fall så funker det.
wicky124 Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 på e60 må den vel gasspedalen holdes inne i 25sek (tror jeg)...
bmw525tdi Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Hei, har akkurat samme bilen selv. Da jeg også har planer om chip. Men jeg har hørt at det ikke er mulig med powerboks på denne typen moddel. Hvordan har du tenkt å gjøre dette? Hvordan nullstiller man automatkassa på en bmwe39 525 tdsa 97mod, skal montere chip..
Hpi Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Denne metoden for å nullstille automatkasser er bare en myte. Du nullstiller ingenting. Det som skjer med denne fremgangsmåten er at kassen går i sportmodus istedenfor økonomi/drive. Skal du slette adapsjonsverdiene gjøres dette med diagnoseapparat. Dette er dog ikke anbefalt å gjøres i tid og utide men egentlig bare etter reperasjon eller service av girkassen da det har med trykket på clutchene å gjøre. Hos meg ble det gjort etter flushing av girkassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå