espulus Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Noen som har erfaring med dette anlegget fra GS? (http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /46029.jpg) Vil ha 4-rørs eksos, men vet ikke hva jeg skal gå for. Duplex fra GS frister pga. den lave prisen. Men er usikker på om dette gir en "jalla-lyd" på en 520i? Var på GS for noen mnd. siden, og da hadde de nettopp montert på en 530i, og den lyden var frekk, men er redd for å få alt for "grom" lyd i min relativt latere 520i.. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ikke for å være småfrekk, men hva skal du med 4 rør på en 2 liters bil:P? Husker en kar jeg kjenner gjorde stikk det motsatte. Hadde en e39 stv med m5 motor, han ombygde hele eksosen så det ikke syntes i det hele tatt... Grom lyd du ønsker deg kan bli nesten som den 530'en tross til at det ikke er en V motor.. (Ikke sant:P?) Etter min mening er dette bare jalla, smak og behag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Nesj, har vel bare lyst på det da. Synes hekken blir tam, når jeg har montert m-pakke, senket den og montert 20". Er en 2.2l forresten. Ikke at det spiller noen rolle. Det er som du sier.. Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå