dagrune Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Noen som vet om dette trekket tilhører sportsstolene i E-39?Fulgte med bilen ved kjøp,og ble lagt på loftet og glemt. Har ikke delenr. Bilen er solgt,men jeg mener bestemt at sømmene gikk andre veien. Tenkte å selge det ,men bør vel helst vite til hvilken stol/bil/modell. Pft. Dag R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 For meg så ser dette prikk lik ut som i min E39.Jeg har ikke sportsstoler. Jeg mener det er standard stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 standard skinn, sportsstoler har uttrekkbar lårstøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ja,det er det selvfølgelig,tenkte ikke så langt. Takker for svar. Verdi på noe sånt da,tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Det der hører ikke til "comfor" standard setene til E39.. det skal være to sømmer i midten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Det der hører ikke til "comfor" standard setene til E39.. det skal være to sømmer i midten... Nåh,hva mener du det tilhører,da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 her er "comforsetene" Her er sport(dog i annen farge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå