GSS Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Har et ratt, men aner ikke hva slags BMW det tilhører. Noen som kjenner igjen fasongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Står vel et delenr der så du kan søke på Gsbildeler med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Nei, det er akkurat det det ikke gjør. Jeg kan i allefall ikke finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hvilket nr er det på hvite lappen med strek kode da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Er m3/m5 rattet siste modellene av e36 og e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Kan ikke finne noen bilder fra m3/m5 hvor jeg ser ratt med denne fasongen. Så er fortsatt like usikker på hva det kommer fra. Nummeret på etiketten skal jeg notere ned i morgen, men har sjekket den tidligere og det er ikke noe som kan minne om delenr på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 http://www.unitedbimmer.com/forums/e36/ ... tures.html Er det øverste rattet på den siden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 http://www.unitedbimmer.com/forums/e36/3586-steering-wheel-upgrade-best-sports-wheel-e36-judge-pictures.htmlEr det øverste rattet på den siden her Det stemmer vel ikke. Ser på m5 rattet at den har uthevinger "kvart på tre" . Og at det dekselet som mangler ikke stemmer med m5 rattet. Mangler også ///M logoen slik ville et m5 ratt sett ut, uten midt dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Da er det hvertfall et uorginalt ratt, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå