petterl Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Er igjen litt arbeid før den er helt bra Bla datasprut og bygge om trykkrør Skal se om jeg får tatt litt flere bilder en dag.
petterl Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Fått gjort litt smått i dag og Montert xenon, sveiset inn lambdamutter og montert bredbåndslambda, fått på eksosbandasje og bestilt bensintrykkregulator Tenkte å bytte bensinpumpe i morgen, noen lurte tips som kunne vært greit å vite før man begynner med det ??
petterl Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Da har bilen fått seg datasprut, og fungerer utrolig bra Kommer en større update i morgen
petterl Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Vært litt hektisk i det siste, og kjørt mye bil Virker utrolig bra!! Venter også på en go værs dag, så jeg får vasket og tatt biler
petterl Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Da kommer det endelig noen bilder Ikke all verden å se, men står igjen fortsatt litt arbeid.. Trenger en m42 luftfilterboks, skrik ut om noen har!! Det som står igjen er: - Nye pluggledninger, og deksel over plugger - Nye trykkrør (svarte) - Luftfilterboks - Bytte registerdelselpakkninger - Nye blinklys Får en pakke med pakkninger,blinklys og div i morgen som jeg skal kose meg med i helga
Are. Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Ser meget cleant ut Skal du kjøre den i benk eller kun roadmapping?
petterl Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Ser meget cleant ut Skal du kjøre den i benk eller kun roadmapping? Takk Skal fin justere den i benken, skal også bytte dyser før den tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå