Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Co2 patroner. Runde kuler. Tror jeg har noen patroner og en boks kuler som følger med HVIS jeg finner :-) Om den ikke han hentes så er budene + frakt. Kan sende som brev B-post, tar 5 dager men er ganske rimelig.. Rundt 50-70 kr tenker jeg.

Skrevet
Co2 patroner. Runde kuler. Tror jeg har noen patroner og en boks kuler som følger med HVIS jeg finner :-) Om den ikke han hentes så er budene + frakt. Kan sende som brev B-post, tar 5 dager men er ganske rimelig.. Rundt 50-70 kr tenker jeg.

vil ikke anbefale deg å sende som brev, forsvinner det eller noe blir ødelagt får du ikke ei krone igjen, da er det bedre å gi 130 for minste smartpost esken eller 160 for norgespakke

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.212427,9.608912

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

vil ikke anbefale deg å sende som brev, forsvinner det eller noe blir ødelagt får du ikke ei krone igjen, da er det bedre å gi 130 for minste smartpost esken eller 160 for norgespakke

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.212427,9.608912

Sent from my iPhone using Tapatalk

Smartpost koster 140 kr for den minste. Men en vare til en så liten verdi tar jeg sjansen på å sende den som brevpost om ikke kjøper spanderer smartpost. Skal være utrolig uheldig for at pakken skal forsvinne.
Skrevet
600 inkl frakt som smartpost :)

evnt hvor bor du?

Alt for langt ifra ringsaker ;) Bor i sør. 700 kr inkl frakt med smartpost så er den din om ingen byr over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...