Joher Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Hei Hjullageret på høyre er defekt. Så er ikke mye å samle på dessverre
SeiKo Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Ok. Det er venstre som er mest interessant for meg. Har en ABS-sensor som ikke funker på den siden.
stig M-power Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hei trenger elvindumotor... Ska bygge om til el vinduer på Touring hvor mye ska du ha for komplett elruter med ledning og bryter og den midtkonsoldelen bryter sitter i? Ta kontakt.. 97636155
Joher Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Hei Har solgt dørene med all innmat. Har ikke brytere eller midtkonsolldelen heller. Kan egentlig anse at alt er solgt nå. Er kun motor og drivverk igjen - og dette har jeg tenkt å bruke selv.
SeiKo Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hvor mye skal du ha for venstre nav da? Om du vil selge radiator og, hvor mye tilsammen?
Joher Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Hvor mye skal du ha for venstre nav da?Om du vil selge radiator og, hvor mye tilsammen? Skal bruke det selv, skal skifte alt i forstillingen (hjullager osv) Skal ha alt av deler klart for utskifting på Touringen før jeg begynner Sitter jo igjen med ett nav/spindel når det kommer av Touringen, men er veldig uvisst når jeg får påbegynt dette prosjektet skikkelig... Radiatoren skal jeg bruke selv dessverre.
SeiKo Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Ok. Om du skulle ha noen av disse til overs så kan du jo gi meg en PM.
Anbefalte innlegg