Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Nautiluz er på forumet her også. og han har peiling på anlegg ja! og forresten, velkommen til bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Nautiluz er på forumet her også. og han har peiling på anlegg ja! og forresten, velkommen til bimmers! Ja, når jeg ser på anlegget og hører hvordan det spiller er det helt klart man merker at han som har bygd det har peiling på hva han har holdt på med ja! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Da har jeg fått tatt av det andre sideskjørtet, var like rustfri under andre siden så det er absolutt positivt! Nå gjenstår det bare å få tak i en varmepistol så jeg kan få av den tjukke stripa med silikon som sitter igjen under sideskjørtet så blir det bra! Sliter enda med vannlekasjen, har følt meg litt fram under bilen og kjente att det var en slags nippel tilkobling på høyre siden på radiatoren (Sett forfra) som var bløt, det var ikke tilkoblet noe der men vet ikke om det er plombert igjen eller hva det er for noe, skal få sjekket opp i det, men er nokså trangt framme med radiatoren så tilgjengeligheten er liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Off, sliter med å få vasket bilen.. Vasket den idag men var så fint vær att det bare ble skjoldete fordi det var så varmt. Prøvde å bare vaske en side av bilen omgangen så jeg fikk spylt det av før det tørket inn men ble ikke suksess.. Så når kvelden kommer og det blir ok tempratur så er det så forbanna mye knott så er helt uutholdelig å være ute, spesielt når det er fuktig og vått.. DILEMMA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Off, sliter med å få vasket bilen.. Vasket den idag men var så fint vær att det bare ble skjoldete fordi det var så varmt. Prøvde å bare vaske en side av bilen omgangen så jeg fikk spylt det av før det tørket inn men ble ikke suksess.. Så når kvelden kommer og det blir ok tempratur så er det så forbanna mye knott så er helt uutholdelig å være ute, spesielt når det er fuktig og vått.. DILEMMA Hehe er jo ikek fint vær i Molde i dag Regner jo Du ska vel på Cup Kamp i morgen? Mfk-RævBK XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Off, sliter med å få vasket bilen.. Vasket den idag men var så fint vær att det bare ble skjoldete fordi det var så varmt. Prøvde å bare vaske en side av bilen omgangen så jeg fikk spylt det av før det tørket inn men ble ikke suksess.. Så når kvelden kommer og det blir ok tempratur så er det så forbanna mye knott så er helt uutholdelig å være ute, spesielt når det er fuktig og vått.. DILEMMA Hehe er jo ikek fint vær i Molde i dag Regner jo Du ska vel på Cup Kamp i morgen? Mfk-RævBK XD Hehe, bilen står nå i Kr.Sand så her er det vanvittig fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Åja da så Vurderer og kjøpe en billigere bil neste gang jeg ska bytte og da blir det sikkert en E39 igjen sikkert -2000 eller noe Er noe spesielt me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Åja da så Vurderer og kjøpe en billigere bil neste gang jeg ska bytte og da blir det sikkert en E39 igjen sikkert -2000 eller noe Er noe spesielt me de Ja, det er en egen sjarm over E39'ene. I tillegg så er det jo mange andre positive aspekter som deletilgangen er stor, også ikke minst så er de utrolig romslige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Hadde en 2003 mod sist gang men det som er at styling passer kun på -2000 mod 2001 - fins det nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hehe, ja det er en klar fordel at man finner styling på bilene. Selv syns jeg at E39'ene er litt ''kjedelige'' orginal når man vet hvordan de kan bli med styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Man finner da "styling" til 2000- ? jeg selv hadde ikke klart å putte på annet enn m-fangere men. Og det får du iallefall tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Man finner da "styling" til 2000- ? jeg selv hadde ikke klart å putte på annet enn m-fangere men. Og det får du iallefall tak i Såklart man får tak i, men tilgangen til det er redusert. På disse bilene er det nesten ingenting annet enn m-fanger som virkelig ser bra ut så er vanskelig å sette på noe annet enn det, skal si meg veldig enig i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Om du ikke har funnet ut av simkort dilemmaet enda så kommer alle simkort i riktig str til biltelefonen. Når du skal ha det i en mobiltelefon tar du jo simkortet ut av den store rammen som går i bilen din. nettop satt i mitt fra onecall, så åpne konvolutten og putt rett i !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Om du ikke har funnet ut av simkort dilemmaet enda så kommer alle simkort i riktig str til biltelefonen. Når du skal ha det i en mobiltelefon tar du jo simkortet ut av den store rammen som går i bilen din. nettop satt i mitt fra onecall, så åpne konvolutten og putt rett i !! Hvor er det denne rammen skal stå? Skal det være en ramme under selve telefonen? Har du evt mulighet til å legge ut bilde så hadde det vært flott :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Har nå søkt og funnet ut hvordan simkort telefonen fungerer, men er usikker på om det er 5v eller 3v simkort som skal på, så skal bare kjøpe en billig netcom startpakke og få sjekket om det funker eller ikke. Ellers har jeg kommet godt igang med å polere bilen idag, mangler bare tak og panser så er det ferdig, nå begynte knotten og komme så da orket jeg ikke så ute mer, får heller ta det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå