e30 tic Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Eg kjøpte akkurat Swissvax sin skinn farge og skal ta E39'en så eg kan kommem med litt info der om du vil, selv om jeg ikke er noen "detailer"
Pedi Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Nice seter, sjefs dei! Såg ut til å være i bra stand, så jeg tør ikke tenke på hvor mye du måtte ut med for de...
helland Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 hadde vært fint å få høre hvordan det funker setene var greie, kommer til å bytte ei pute på sia på det ene ellers trenger de bare en shining fikk de for 6k mangler dørtrekk da...
e30 tic Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 hadde vært fint å få høre hvordan det funker setene var greie, kommer til å bytte ei pute på sia på det ene ellers trenger de bare en shining fikk de for 6k mangler dørtrekk da... Dette er tråden du skal lese før du går igang http://www.detailersclub.no/forum/topic ... Bbmw+%2Bm5
helland Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 hvor mye må jeg ut med for alt da ? så jo meget bra ut!
///MoePower Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Blir nok pent med nye seter! Beundrer interiørjobber som i linken ovenfor her!
e30 tic Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Regner ikke med at flertallet planlegger å bruke 27timer på et interiør, men det tar sykt med tid skal ting bli bra.. det jeg har merket er at det liksom blir litt mattere etter behandling, men det er nok naturlig at det blir "polert" under bruk Regn med ca 1000.- i produkter, skal legge ut linker til det du behøver jeg
helland Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 her har det ikke skjedd stort den siste mnd.. bilen har stått i garasjen sin, grunnet innkjøp av bruksbil, som trengte litt pleie, samt at jeg plages litt med 530d`n MEN... har litt lyst på banekjøring førstkommende Lørdag, så må vel ta meg selv i nakken når jeg våkner i mårratidlig. Det som står på tapeten er : -Nye håndbrekkwire, bremseband og monteringssett -Montere stabstag bak, med nye foringer -Montere fram og bakstoler ( midlertidig ) Blir nok ikke montert gulvtrekk, siden jeg har en liten vannlekkasje, trolig ifra pakninga rundt front og bakrute, siden pyntelistene er borte.. Satser på en større update med bilder i mårrakveld ! Må bare slite meg igjennom det siste 12t skiftet på jobb nå!
helland Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Fikk faktisk gjort alt jeg skulle, har ikke rukket å laste opp bildene enda, men satser på å få det til i ettermiddag.. Ser ut som det blir en tur på bane på lørdag også, lenge siden sist, så det hadde vært morro
helland Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Her kommer bildeupdate, med noen mangler... opp på bukken av med hjul av med skiver, kaliptere og gammelt sarrv de gamle wirene, satt som f! ny wire på plass glemte å ta bilder av bremsebånd og montering av det.. Disse var jævlige å montere !! satte den ned på bakken for å skru fast stabstaget helt.. sammen med ///Mordi`s e32
Larsinnj Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Se der ja! Nærmer seg vel klart til banekjøring nå?
Pedi Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Jeg også digger fargen, og liker godt at du bytter alt slitedeler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå