Rogern Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Kjedelig dette,men sånt skjer.. 4 runder er 1 runde mer enn hva jeg fikk kjørt på lånke med min e36m3, som jeg planta godt i rekkverket i 3 runde Tror det var snabelkran jeg spurte etter da jeg kjøpte elefantjekken
helland Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Kjedelig dette,men sånt skjer.. 4 runder er 1 runde mer enn hva jeg fikk kjørt på lånke med min e36m3, som jeg planta godt i rekkverket i 3 runde Tror det var snabelkran jeg spurte etter da jeg kjøpte elefantjekken Jævla kjedelig, men satser på at turbobilen er klar til våren.. da må vi på banekjøring Roger ! Snabelkran faktisk du har utstyr skjønner jeg
helland Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Skjer'a?Du må droppe flatfylla i dag, og hive deg i arbeidsklærne... Er jo innom Bimmers og sjekker altfor ofte nå for å se om du har fått lavpanna av... Er ikke mye flatfyll i helga du jobber 12t FM skift, så er passe lei når jeg kommer hjem... Er liksom nok med å lage seg litt mat og ligge på sofan litt Må jo vaske klær, å kopper osv
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Haha, stakkar deg:) føler en smule ironi er ut å går her ?? Er jo egentlig en "kjærringjobb" det, i mine øyne !
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Jadda, nå har det seg jo slik... at jeg er litt giddesløs for tia... så det hender seg at jeg må tvinges litt igang for å få ting gjort ! såååå fikk jo til slutt snubla en tur ned i kjellern !! av med diverse fester og bunnpanne Larsinnj er jo en smule mer optimistisk enn meg.. ( må vel være litt mer optimist når man kjører e30 ) Litt hjelpemannskap for å få snurra på faenskapet ! utslitt sarrva Biltema motorbukk.... VIPS demonterte toppdeksel og manifoiler også denne satt fast...... kjekt at sondreh kom med muttertrekker Sååå.... mine damer og herrer.......... Fikk skrudd av oljepumpa, og demontert den... slik så det ut der.. (beklager iphonebilder) ikke kamera tilgjengelig... Er det ikke litt mye slitespor her ???? var en liten antydning til spon også... NÅ har det seg slik, at jeg ikke har så mye peiling på akkurat dette... Disse karene var også usikre... Vi ble enige om å spørre Pedi... MIN teori, er at oljen har blitt varm, koka, og oljepumpa har tatt kveld av den grunn?? så hvis jeg er heldig, så er råde/veivlager intakt ? SELFØLGELIG skal dette sjekkes, men rakk ikke mer i kveld... Noen som har noen innspill ???????
Morty999 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 har sett MYE værre som har fungert smertefint. selv i min egen m88 er den nok værre. og jeg har 6 bar oljetrykk på 3000 rpm. 3 bar på tomgang.. men kan jo være ventilen. ta opp rådebukkene nå så vi får se. har du ikke oljekjøler? min m88 blei piska på turtallsperra i 15 min uten oljekjøler uten problem.. ( burning og før jeg handla den )
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 tenkte at når oljen koka, ble den så varm at det ikke ble trykk ?? og at det er derfor det ser slik ut her ?
Morty999 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 du klarer ikke å få olja til å koke på 4 runder..
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 du klarer ikke å få olja til å koke på 4 runder.. synes det er rart jeg også, men det røyk nå jævli å lukta brent olje ut av peilerøret, og olja var som ny før 4 runder på banen, og helt sort etterpå..
Larsinnj Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Larsinnj er jo en smule mer optimistisk enn meg.. ( må vel være litt mer optimist når man kjører e30 ) *Host* Husker ikke helt hvem sin motor som er opp i motorbukk i kjelleren jeg. Vent nå litt.. Det er jo din det! Så har du vel to andre E28'er som går som en kul.. nei, vent nå litt! Funker ingen av de heller nei!
Jørgen-A Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 vedder nesten på att du har gåent rådelager og striper i veiv. sto ikke motoren bom fast en tur da?
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 vedder nesten på att du har gåent rådelager og striper i veiv. sto ikke motoren bom fast en tur da? mener å huske at jeg hørte lyder, men om jeg stoppa selv eller bilen stoppa, er jeg litt usikker på ... Men hvis rådelagrene er gåene, så må det vel være en grunn til det også ?
Jørgen-A Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 er jo oljetryksmangel som for oftest gjør det da. har du måler på den?
helland Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 nei kun lampe.... men er det ikke så sannsynlig at oljen har koka da ?? Var ny Gulf racing olje fra gs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå