Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig dette,men sånt skjer.. 4 runder er 1 runde mer enn hva jeg fikk kjørt på lånke med min e36m3, som jeg planta godt i rekkverket i 3 runde :oops:

Tror det var snabelkran jeg spurte etter da jeg kjøpte elefantjekken :lol:

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjedelig dette,men sånt skjer.. 4 runder er 1 runde mer enn hva jeg fikk kjørt på lånke med min e36m3, som jeg planta godt i rekkverket i 3 runde :oops:

Tror det var snabelkran jeg spurte etter da jeg kjøpte elefantjekken :lol:

Jævla kjedelig, men satser på at turbobilen er klar til våren.. da må vi på banekjøring Roger !

Snabelkran faktisk :lol: du har utstyr skjønner jeg :lol:

Skrevet
Skjer'a?

Du må droppe flatfylla i dag, og hive deg i arbeidsklærne... Er jo innom Bimmers og sjekker altfor ofte nå for å se om du har fått lavpanna av...

Er ikke mye flatfyll i helga du ;) jobber 12t FM skift, så er passe lei når jeg kommer hjem... Er liksom nok med å lage seg litt mat og ligge på sofan litt :) Må jo vaske klær, å kopper osv #-o

Skrevet

Jadda, nå har det seg jo slik... at jeg er litt giddesløs for tia...

så det hender seg at jeg må tvinges litt igang for å få ting gjort !

ja.png

såååå fikk jo til slutt snubla en tur ned i kjellern !!

IMG_0264.jpg

av med diverse fester og bunnpanne

IMG_0266.jpg

IMG_0268.jpg

Larsinnj er jo en smule mer optimistisk enn meg.. ( må vel være litt mer optimist når man kjører e30 ) :mrgreen:

IMG_0267.jpg

IMG_0269.jpg

Litt hjelpemannskap for å få snurra på faenskapet ! utslitt sarrva Biltema motorbukk....

IMG_0270.jpg

VIPS

IMG_0271.jpg

demonterte toppdeksel og manifoiler også

IMG_0272.jpg

IMG_0273.jpg

denne satt fast......

IMG_0274.jpg

kjekt at sondreh kom med muttertrekker 8)

IMG_0275.jpg

IMG_0276.jpg

Sååå.... mine damer og herrer..........

Fikk skrudd av oljepumpa, og demontert den... slik så det ut der.. (beklager iphonebilder) ikke kamera tilgjengelig...

IMG_0277.jpg

Er det ikke litt mye slitespor her ????

IMG_0278.jpg

var en liten antydning til spon også...

IMG_0279.jpg

IMG_0280.jpg

IMG_0281.jpg

IMG_0282.jpg

NÅ har det seg slik, at jeg ikke har så mye peiling på akkurat dette...

Disse karene var også usikre...

Adam_Dalgliesh_1.jpg

Vi ble enige om å spørre Pedi...

MIN teori, er at oljen har blitt varm, koka, og oljepumpa har tatt kveld av den grunn?? så hvis jeg er heldig, så er råde/veivlager intakt ? SELFØLGELIG skal dette sjekkes, men rakk ikke mer i kveld...

Noen som har noen innspill ??????? 8)

Skrevet

har sett MYE værre som har fungert smertefint. selv i min egen m88 er den nok værre. og jeg har 6 bar oljetrykk på 3000 rpm. 3 bar på tomgang.. men kan jo være ventilen. ta opp rådebukkene nå så vi får se.

har du ikke oljekjøler? min m88 blei piska på turtallsperra i 15 min uten oljekjøler uten problem.. ( burning og før jeg handla den :oops: )

Skrevet
du klarer ikke å få olja til å koke på 4 runder..

synes det er rart jeg også, men det røyk nå jævli å lukta brent olje ut av peilerøret, og olja var som ny før 4 runder på banen, og helt sort etterpå..

Skrevet
Larsinnj er jo en smule mer optimistisk enn meg.. ( må vel være litt mer optimist når man kjører e30 ) :mrgreen:

*Host* Husker ikke helt hvem sin motor som er opp i motorbukk i kjelleren jeg. Vent nå litt.. Det er jo din det! :P Så har du vel to andre E28'er som går som en kul.. nei, vent nå litt! Funker ingen av de heller nei! :evillol:

Skrevet
vedder nesten på att du har gåent rådelager og striper i veiv. sto ikke motoren bom fast en tur da?

mener å huske at jeg hørte lyder, men om jeg stoppa selv eller bilen stoppa, er jeg litt usikker på ... Men hvis rådelagrene er gåene, så må det vel være en grunn til det også ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...