Gå til innhold

Farrukh`s E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Endelig fikk jeg valset bilen nå. jeg hater nav til e39 måtte file valsen for hond for å få den på som tokk helvetes tid og krefter. vasket bilen gikk fort over med polish selvom bilen skal ganske snart sendes til lakkering. nå er kl 03.45 og jeg er heeeeeelt kjørt. good night

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg måtte file ned valsen jeg også:P først prøvde jeg å skrape bort maling med kniv, så med håndfil, og så etter 15 min frem og tilbake tok jeg fatt i luftslipern og klikka på den:p da passet den;) men tok meg totalt en time første gang jeg skulle bruke den, et helvete å holde på med, blir så gåen i armen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter eller annet feiler min pc`n . er så treig og får ikke lagt ut bilder.

Har tenkt å lakke bilen svart,Lys blå/sølv eller brun som kom med e60/61 m5.

Personlig tror jeg brun vil se elegant og mer kjelden farge på e39. planen var å gjøre den om til shadow line men har begynt å like chrom lister og ser mer elegant ut, men seff lakker lister i samme farge som bil men beholder chrom.

Hva er deres mening om farge? kom med forslag..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med wicky, brun E39 er for rått til å være sant! Så en på Våler i fjor, skammelig rått!!' så finn deg en fin brunfarge og kjør på! ;) og fjern krommen samtidig, tror ikke krom og brun passer så bra sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...