Tzunami Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 http://www.e39-forum.de/userpage.php?ac ... 4d46f96b8d watch and want! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Med brun bil må du "nesten" droppe krommen, og heller få deg elokserte lister som på mercedes... Neste gang må du gi på ut av lyskrysset for å skremme mopeden foran deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Det var bra vicky. du tokk knekken på moped!! jeg holder bilen min rolig over trikk skinner, er litt mindre komfor i den over humper enn din flagerskip. Tzunamin: Den markersh er veldi fin men tenker på e60 m5 brun som er litt lysere. Jeg var ute i butikken igår og handlet når jeg kom tilbake så sto en svart e39 side by side og da mista jeg lysten på svart helt.(min så mye mer frisk ut) Er en ny 2012/13 BMW farge som jeg fant her på nett Mineral silver Metalic. Jeg har tenkt å lakke felg senter i same farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Noen som vet hva kan feile parklys foran på venstre side (sjåfør side) blir borte og kommer tilbake etter liten periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 rele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Det samme tenker jeg å, husker på fatterns 750 e32 i gammle dager var det mye pes med rele osv Tenkte det er bedre å få bekreftet her inne før jeg begyner med feilsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 fått valset hjulbuene bak? å blitt kvitt subbinga? lite med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg har fått valset bak og deilig å kjøre uten subbing. skal ta nærbilder av hjulbuer så snart jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Fant litt morsomt video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Har fått M50 innsug og 2xbbtb (ene er for antispinn). nå har jeg noe å gjøre i helgen. Det blir e85 chip om ikke så lenge, men lurer på om jeg skal heller satse på datasprut, vurdere pustehjelp til vinter/neste sesong. foresen noen som vet om det går ann å kjøre på orginal NA hjerne med bare 3psi presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 nå har jeg fått montert m50 innsug og bbtb. men sliter litt med asc lampe etter montering. finner ikke hva jeg har gjørdt feil . hva tror dere det kan komme av? jeg må si det var ikke det letteste jobb men morro å lære litt mer om bilen sin. bilen har mye mer gassrespons men litt mindre nm til 2800 omdr(merker nesten ikke). det ordner jeg med chip. er oversket over hvor bra den drar, får opp i mye høyere hastighet i hvert gir.(tror toppfarten blir også bedre). plan var å bestille grenrør snarest men tenker heller å gå for turbo, det blir billig turbokit pga har ikke tenkt å lade mer enn 0,6 bar, og har autolat Jeg har tenkt lenge på manuel men mister lysten når det er trafikk. vet om kar som hadde ebay turbo kit på sin e34 i 4år til han solgte bilen og han hadde aldri opplevd feil ved den og var meget førnøyd. Har snakket med NAI racing og han selger kvalitets kitt med dyser og garret gt28XXX turbo for 14 lapper. på ebay fant jeg helt ned til 5 lapper jall men kanskjer greit for første bygg Nå har jeg jobbet med bilen i 12 timer og er helt kaputt......adios amigos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 mye prat å lite bilder ? gøy å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Skal legge ut bilder ikveld. Jeg må bli flink til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Litt bilder fra innsug prosjekt Komplett kit, porta Gasspjeld porta ACS spjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 funker nok det der hatt bilen over 1 år tror bare eg har vært over 120km/t en gang så trenge ikkje mer pudder men gøy å se kor enkelt det er .. har du chipet bilen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå