Gå til innhold

Farrukh`s E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De bildene du la ut av alternative fronter, så ikke klok ut (siden du spør om hva vi tenker)! Jeg mener at på e39 er det KUN facelift, M5 eller facelift med aerodynamic-pakke som er tøft. Sistnevnte er det heller ikke mange som har.

Jeg ser du har heftige planer! Det er bare flott det :) , ikke for å drepe gleden men skal du bruke så mye penger på en bil som har gått mer enn 250 000km?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste der va faktisk ikkje verst... men holder en kapp på M... gull te dei så laga den så perfekt så den er

Seff Det alt M lager er helt gromt og gjennomtenkt!

De bildene du la ut av alternative fronter, så ikke klok ut (siden du spør om hva vi tenker)! Jeg mener at på e39 er det KUN facelift, M5 eller facelift med aerodynamic-pakke som er tøft. Sistnevnte er det heller ikke mange som har.

Jeg ser du har heftige planer! Det er bare flott det :) , ikke for å drepe gleden men skal du bruke så mye penger på en bil som har gått mer enn 250 000km?

Jeg er enig med deg at facelift er Elegant og M er TØFF(får se hva jeg ender opp med). Gleden min blir ikke drept i det hele tatt.Jeg har brukt 5-6mnd for å finne den bil jeg ville bygge, og km stand skremmer meg ikke,alt kommer ann på stell plan er å beholde den i ca 5år vidre.Jeg kunne ha kjøpt Nyere bil men da hadde jeg ikke hat råd til å skille den ut av mengeden og tilleg koster det mye mer i deler og allt annet ,E39 finner du hos bilhuggeri :lol:

Selv kona mi har sagt flere ganger om jeg kan kjøpe e61/f10 men jeg nekter å ta LÅN på bil og DISEL bil.

så jeg deg på stovner istad? I rundkjøringa... kjørte røde audien..

Hmm mulig, Jeg må bli mer våken i trafikk. spec en som er Snart kjøreskole lærer!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Ac shnitzer kopi styling, veldi elegant og har den også i tanker.

Hva synes du om denne, ulempe er at jeg kanskje ikke får senket bilen mye pga leppe er litt for stor og det er dyreste leppe styling for e39 jeg har sett.

jny9e2smtjg16ejdyb4p.jpg

Denne er jo til Facelift fanger. Passer den til preface?

Men uansett er min mening Orginal, BMW Aerodynamic, M-tech eller en Alpina leppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...