Skeie`s-528IA Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 har nå sett biler her med 20" er vel ikkje om å gjøre å ha di i 10x20 el 11x20 om en ska bevege seg opp i slike høyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 har nå sett biler her med 20" er vel ikkje om å gjøre å ha di i 10x20 el 11x20 om en ska bevege seg opp i slike høyder Klart felgene skal være breie også.. Så strekker man dekka, og da får man bilen ennå lenger ned i måsan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 ja vis en vil ha blankpolerte inner kanter elle valsa sjærmer så er det klart... å bilen er jo lav så er ikkje i tvil om den forsetter å være lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 er det noen som vet åssen 20" vil være på bane kjøring Nå er jo bilen auto så det blir ikke full banekjøringe men par ganger i året kan jeg tenke meg og orker ikke å kjøpe ekstra dekksett for bane Hamann felger er jo umulig å få tak i, men tror mk felger vil se mer clean ut enn BBS lm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har kjørt 22toms på bane... funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 20" på E39 på bane regner jeg med vil være ubrukelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 E39 på bane i det hele tatt, er ubrukelig... Alt for mykt og tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 da må dere gutta prøve E65 med 22tommere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 til sommer så kommer det tårnstag foran og bak + rørramme for forstilling, da tror jeg den blir nokk litt stram og fin... har det oppsett på min e34 og den viser hva den kan i svingene en annen ting med for store felger er at bremser som ikke er noe skryte av virker enda mindre med 20" Foresten venn av meg har kjøpt seg f10 så det ble litt fint opplevelse, fikk ikke teste 182hk ordentlig siden bilen er ikke innkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 17"/18" med slicks er til bane. Ikke svære hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 E39 på bane i det hele tatt, er ubrukelig... Alt for mykt og tungt. originalt ja, men det skal jo ikke mye til for å stive den opp litt, nytt understell og fjærbeinsstag så blir den fin og tight tyngden derimot må man bare kompansere på motorytelse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Tjaa, det hjelper bare til en viss grad. Karosseriet er ekstremt mykt og føles tungt stort sett uansett hva du gjør. Bygger du tårn til tårn bur og letter den betraktelig blir det veldig bra, som f. eks. den hvite gatebil E39en med Nascar V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Nå skal det sies at E39 plattformen var så tight og fin (50% bedre enn E34) at de ikke byttet når de skulle produsere E60/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Nå er jeg så lei meg ....Min E34 er solgt til en heldig kar fra mysen. Hadde så mange minner med den i siste 5,5år . Nå har jeg bare en bil å fokusere på........e39..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agyaat Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Nå må du bestemme deg om du skal bruke den på bane eller ha den som showoff. Hvis du skal bruke den på bane da burde du vite at 20tom fungerer dårlig som banedekk. Mye har med din erfaring på bane å gjøre(hvor fort du skal kjøre) Hvis du er middels sjåfør da fungerer 20 eller 22 som Wicky sier fint for deg. Vil anbefale 19" dem kan du fint kjøre på bane og vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå