M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Følger med her Imponerende arbeid og pågangsmot Michael! Detta blir brrraaa
winchester Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Hehe, takk takk... Frister jo fælt å hive på et senkesett og noen BBS RS kopier, men pytt pytt.
tommyheimberg Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 må kje selge den da, få tak i turbo manifoil og bygg om te td vell?, ikkje mange igjenn av e30 324 verken me eller uten turbo!. vannvittig bra arbeid
winchester Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Har som sagt blitt tilbudt alt som trengs for å bygge den om til TD, men frister mer å selge og heller fokusere på andre bilen, hehe.
|Anders| Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Rust er sjarm ; ) lettere enn carbon så haha.. Kan bli en grom bil dette : ) ettermontere turbo eller smikke inn en 2,5TDS motor? for å få litt mer futt mener jeg.. for den 2,4d motoren som sitter der nå kan da umulig gå bra : P
winchester Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Haha, på enkelte biler er jeg enig i at rust er en sjarm, men ikke på denne.
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Selge allerede nå? Kjøpte du denne for videresalg, eller var utgangspunktet å ha den gjennom vinteren?
winchester Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Var hovedsaklig for videresalg den kjøptes, kunne jo ikke la den dø bort helt ennå...
Nikko101 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Noe nytt her da Michael?..... Eller har du gjedd opp helt?
winchester Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Kan man bruke dieselpumpen fra en M21D24 sugemotor om man ettermonterer turbo eller mangler denne en vesentlig funksjon?
NBCustom Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Kan man bruke dieselpumpen fra en M21D24 sugemotor om man ettermonterer turbo eller mangler denne en vesentlig funksjon? Det funker det, om det er 10mm element i denne som i td-pumpa, så skal det ikke være noen hindring. Mange som bygger om ld28 til "rd28" i Nissan for eksempel, eller om617na til "om617a" osv. Hør med TRF for sikkerhetsskyld ang m21
Marionette Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Her var det noe rust ja , utrolig pågangsmot! kudos til deg mr!
winchester Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Kan man bruke dieselpumpen fra en M21D24 sugemotor om man ettermonterer turbo eller mangler denne en vesentlig funksjon? Det funker det, om det er 10mm element i denne som i td-pumpa, så skal det ikke være noen hindring. Mange som bygger om ld28 til "rd28" i Nissan for eksempel, eller om617na til "om617a" osv. Hør med TRF for sikkerhetsskyld ang m21 Diesel har jeg lite peiling på, så hvordan sjekker man om den har 10mm element? Tror nok pumpen må på overhaling likevel siden det kan se ut som at den suger inn luft rundt pumpen. Her var det noe rust ja , utrolig pågangsmot! kudos til deg mr! Dette er bare halvparten av rusten, har tatt mye mer uten å lagt ut bilder.. Har skaffet M-tech 1 bakfanger og sideskjørt til denne også nå, så skal den få en Alpina-front eller noe i den duren med 02 skjermbreddere bak og et skikkelig tøft stuk (så lenge turboplanene fungerer som planlagt)!
winchester Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Planlagt og påbegynt en aldri så liten karosserivippe med muligens en 3-fas motor til å snurre med, slik at rustsveisingen blir litt lettere. Skader jo ikke å ha heller, kommer jo alltids nye E30'er hit. Kjøpte meg en 320i med komplett M-tech 1 for en snau ukes tid siden som skal på EU om 12 dager også. Noen som vet nøyaktig hva som skal til for å godkjenne denne som TD? Er 51mm fjærbein på den nå, så mangler vel egentlig bare å hive på en skivebremsbakstilling som jeg har liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå