HC Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Førstebilen, en 98 mod Opel vectra med blandt annet 40/35 senk, sota ruter og 17" sommerhjul. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 R5 GTE, fransk drit, legendarisk gøy å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Førstebilen var en e30 320i fra 87. Herlig bil, glad for at jeg har den enda! Står i deler da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg har dessverre ikke original bilde av bilen. Min første bil var en 1986-mod Renault 5 GTL med 1,4-liters sugemotor som skulle klare 59 hk og 155 km/t. Mamma kjøpte den til meg for 9000 kr i år 2000. To år etter kvittet jeg med den. Støydemping fantes ikke i bilen. Heller ikke sikkerhet. Motoren var litt slapp, men så veide bilen bare 750 kg. Kjørefølelse var et ord jeg ikke forstod da. Den hadde gode seter, det skal den ha. Og drakk lite bensin. Men den måtte ha 98-oktan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 På 3.2 bar?? ja, men skal siea att toppakninga røyk engang og da så jeg att stempla hadde smeltet litt på sia, men monterte med ny toppakning å monterte sammen igjen å kjørte en stund til. hehe blei dårlig oljetrykk i den ettervært på totalt utslitte kamlagre, så tok den ut og monterte cosworth motor, noe som gikk enda kortere da kjøpte jeg e28 isteden 3.2 bar, prøver du være morsom? -Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 På 3.2 bar?? ja, men skal siea att toppakninga røyk engang og da så jeg att stempla hadde smeltet litt på sia, men monterte med ny toppakning å monterte sammen igjen å kjørte en stund til. hehe blei dårlig oljetrykk i den ettervært på totalt utslitte kamlagre, så tok den ut og monterte cosworth motor, noe som gikk enda kortere da kjøpte jeg e28 isteden 3.2 bar, prøver du være morsom? -Thomas. nei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 3.2bar funker sikkert fint over en kortere periode Over til en annen sak, min første bil! En sliten og rusten e30 325 med ettermontert kina turbo-kit! Med altfot høyt trykk og tung gassfot så varte motoren en dag Fikk ordna med ny motor kjapt, men tok bunnpanna på den på vei til jobb noen dager etter, så da ble bilen gitt opp og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 litt old school bilder her fra 95/96 dette va min første bil.1978 modell 245DL blod senka 78 modell 246 senka 12cm å 3 cm spacerer bak så vi dreia sjøl med dobbel bolt sats er jo bare 6x15 dei turbo felgene sette også i us grill.. fikk da hvite blinkers fra usa.. fikk stort ikkje hvite blinkers da å i allefall ikkje te gammel bil.monterte GTX lister altså orginale breie lister i sort fra nyere 240.da denne hadde smale blanke lister så vi lakka å fikk flass på. dadde dobble krengning stag foran å et grovt bak... med så mye senk så krevde tværstaget justering bolt med mutter ble sveisa i staget for å kunne presse bak akslingen inn mot senter av bilen... akslingen sto vel i allefall 2cm udav senter før det... alu skitt plata onna front... å en sløv B21 med 4gear... nok til å ver lavt flygende i 180-190 på spedoet riktigt nok.. hadde og 195/50-15 pilot sport dekk så ikkje va store på den store bilen... 17 tommerer på den tiden va dyrt så det uteble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev007 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Min første bil, E39 - 520 2001: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 På 3.2 bar?? ja, men skal siea att toppakninga røyk engang og da så jeg att stempla hadde smeltet litt på sia, men monterte med ny toppakning å monterte sammen igjen å kjørte en stund til. hehe blei dårlig oljetrykk i den ettervært på totalt utslitte kamlagre, så tok den ut og monterte cosworth motor, noe som gikk enda kortere da kjøpte jeg e28 isteden 3.2 bar, prøver du være morsom? -Thomas. han er en unge som er full av BS....er en grunn til at han blei utestengt av Ford forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Første var en e30 325 m tech 1 Men kjøpte en Celica gt4 carlos saintz ikke lenge etter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå