tobiasw Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Hei! Vurderer å ettermontere xenonkit i min preface E39. Har H7 i nær- og fjernlys, så skal kjøpe nye pæreholdere evt., for å få tilpasset xenon H7-pærer. For at ikke BC skal slå av xenonkitet må jeg ha en form for motstand regner jeg med, så bestiller med "relay harness", men hvordan monteres dette på BMW? Har lest at den skal kobles direkte opp mot batteriet, men hva gjør jeg i min E39 da? Takker for svar
Flextron Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Kjøper du digitale ballaster så slipper du relay harness.. da er det plugg and play.. Angående h7 pærene så er detbare å bytte O-ring så passer de i hullet..
Otis Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Tror ikke du trenger relay harness. Jeg har selv koblet xenonlanglys på min som har xenon originalt på nærlys, uten problemer. Oppgraderte også til 50 watt på nærlys uten problemer.
tobiasw Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Kjøper du digitale ballaster så slipper du relay harness.. da er det plugg and play..Angående h7 pærene så er detbare å bytte O-ring så passer de i hullet.. http://www.vvme.com/hid-headlights/sing ... ersion-kit Disse står beskret som digitale, men du får allikevel spørsmål om du skal ha relay harness i tillegg. Hva trenger jeg? Okei, jeg trenger ikke ny pæreholder, kun tynnere O-ring?
Gravstein Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Du trenger ikke relay harness nei, kobler deg bare rett på original kontakten
tobiasw Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Du trenger ikke relay harness nei, kobler deg bare rett på original kontakten Gjelder dette hvis jeg kjøper settet som er digitalt, eller begge (evt. andre) sett?
LK Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Du trenger nok ikke det uannsett tror jeg,mange her har xenonkit fra mange forskjellige plasser uten dette. Men du må passe på styrken på ballastene. Hvis bilen merker en annen motstand enn det orginale (55w) får du feilmelding om pærefeil. Jeg selv satte i 55w sett i fulltlysa og 35w sett med motstander i nærlysa,fungerer fint.
tobiasw Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Du trenger nok ikke det uannsett tror jeg,mange her har xenonkit fra mange forskjellige plasser uten dette.Men du må passe på styrken på ballastene. Hvis bilen merker en annen motstand enn det orginale (55w) får du feilmelding om pærefeil. Jeg selv satte i 55w sett i fulltlysa og 35w sett med motstander i nærlysa,fungerer fint. Takk! Har du evt. en link til motstand du brukte og en liten forklaring på hvordan du monterte utenom batteriet?
LK Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Jeg kjøpte disse settene http://qwt.no/h7_xenon_hid_kit_nssc_teknologi/P_11364 Feilmeldingsfjernerene er på bunnen av siden. Du trenger kun feilmldkablene på 35w kittet,og 4 stk sokler til pærene. Ikke noe hokuspokus å montere,kontakten i bilen setter du inn på ballasten og og de andre kablene ut fra ballasten og inn på xenonpærene. Feilmldfjernerene kobler du imellom org.kontakt og ballast. Største jobben er vel å finne en grei plass å sette fast ballastene litt pent Det følger med holdere til ballasten i disse settene. Du kan sikkert kjøpe kinakit til 300-400 som fungerer like bra,men jeg kjøpte disse siden jeg likevel bestilte noen saker der.
tobiasw Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Jeg kjøpte disse settene http://qwt.no/h7_xenon_hid_kit_nssc_teknologi/P_11364 Feilmeldingsfjernerene er på bunnen av siden.Du trenger kun feilmldkablene på 35w kittet,og 4 stk sokler til pærene. Ikke noe hokuspokus å montere,kontakten i bilen setter du inn på ballasten og og de andre kablene ut fra ballasten og inn på xenonpærene. Feilmldfjernerene kobler du imellom org.kontakt og ballast. Største jobben er vel å finne en grei plass å sette fast ballastene litt pent Det følger med holdere til ballasten i disse settene. Du kan sikkert kjøpe kinakit til 300-400 som fungerer like bra,men jeg kjøpte disse siden jeg likevel bestilte noen saker der. Tusen takk for bra oppklaring De hadde også flere interessante sett; bla. H7-R - kit, med en metallplate som gjør at biler uten projektorlykter (preface E39 bla.) ikke skal blende motgående trafikk like mye. http://qwt.no/h7r_xenon_hid_kit_nssc_teknologi/P_11368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå