Foss Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 M535i -86mod. 327000km, ombygd fra automat til manuell. Motor- byttet vippearmer, vippearmaklsinger, kamaksling(kvass), tettninger rundt ventiler, vannpumpe. Understell- byttet traversforinger(poly), brilleforinger, bærearmer foran, diff foring, casterarmforing(poly) . Div- byttet frontrutepakning, fjernet mellompotte. Bilen har desverre overflaterust ved takluke, bakluke,og litt i framkant ved dørene. Har også rust i gulv, kanaler og litt i motorrom. Har desverre ikke tid eller plass til denne bilen lengre, og den trenger altså litt omsorg, den er nettopp EU godkjent i 2011. Sjekker markedet for interesse, og eventuellt hva jeg kan få for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hei. kunne tengt med flere bilder av bilen og en minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Pris ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 minste pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Kan prøve å få vaska bilen i løpet av uka å tatt noen bilder. La den ut for et år siden, da var det et par stk. som muligens var intressert for 70k. men er sjelden jeg kjøper\selger bil så er jo selvsagt diskutabelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 fikk desverre ikke tid til vask eller bilder i dag, prøver igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei igjenn:) Har fått PM av flere stk. her, har passt dårligt å få styre med bilen, må desverre utsette til helgen igjenn. Beklager for utsettelse, men kan hende jeg flytter hjem snart, da kommer jeg til og fikse opp en del ting med bilen før eventuellt salg. Men skal prøve å få til noen bilder til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Viss det er noen som kan være intresserte så ta kontakt på PM. Prisen ligger rundt 50k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaavilt Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Venter på bilder på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 kan du få ut litt flere bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuseth Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Bilen forsatt på markedet ? bilder og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Minstepris er 50k, skal få lagt ut bilder, men som kansje flere skjønner så er eg ikke innpå her så ofte, derfor legger eg telefon nummeret mitt her : 48258631, så er det bare til å ringe eller sende meg melding viss eg skulle svare for tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei igjenn, gjir et lite hopp her inne, har bilen enda, viss folk er intresserte. Har mangellapp på EU, trenger litt rustsveising under i venstre kanal\jekkfeste. Viss noen er intresserte så ta kontakt på ovennevnte tlf nr, så finner vi ut pris og eventuell eu godkjenning før salg, svarer fortsatt helst på tlf eller mail : edvin.foss@gmail.com vil helst ha vekk bilen snart, skal til med noe skole greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Lyst å bytte i mercedes 230e 1990 mod godkjent senka+ korta bilstein dempere og 17" kercher felger ? Med mellomlegg fra meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå