Gå til innhold

M535i -86 solgt :)


Foss
 Share

Anbefalte innlegg

M535i -86mod. 327000km, ombygd fra automat til manuell.

Motor- byttet vippearmer, vippearmaklsinger, kamaksling(kvass), tettninger rundt ventiler, vannpumpe.

Understell- byttet traversforinger(poly), brilleforinger, bærearmer foran, diff foring, casterarmforing(poly) .

Div- byttet frontrutepakning, fjernet mellompotte.

Bilen har desverre overflaterust ved takluke, bakluke,og litt i framkant ved dørene.

Har også rust i gulv, kanaler og litt i motorrom.

Har desverre ikke tid eller plass til denne bilen lengre, og den trenger altså litt omsorg, den er nettopp EU godkjent i 2011.

Sjekker markedet for interesse, og eventuellt hva jeg kan få for bilen :)

zwbgznisdrgaiqi04m12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å få vaska bilen i løpet av uka å tatt noen bilder.

La den ut for et år siden, da var det et par stk. som muligens var intressert for 70k. men er sjelden jeg kjøper\selger bil så er jo selvsagt diskutabelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn:)

Har fått PM av flere stk. her, har passt dårligt å få styre med bilen, må desverre utsette til helgen igjenn.

Beklager for utsettelse, men kan hende jeg flytter hjem snart, da kommer jeg til og fikse opp en del ting med bilen før eventuellt salg.

Men skal prøve å få til noen bilder til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Minstepris er 50k, skal få lagt ut bilder, men som kansje flere skjønner så er eg ikke innpå her så ofte, derfor legger eg telefon nummeret mitt her : 48258631, så er det bare til å ringe eller sende meg melding viss eg skulle svare for tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Hei igjenn, gjir et lite hopp her inne, har bilen enda, viss folk er intresserte.

Har mangellapp på EU, trenger litt rustsveising under i venstre kanal\jekkfeste.

Viss noen er intresserte så ta kontakt på ovennevnte tlf nr, så finner vi ut pris og eventuell eu godkjenning før salg, svarer fortsatt helst på tlf eller mail : edvin.foss@gmail.com

vil helst ha vekk bilen snart, skal til med noe skole greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...